Vodafone Müşteri Hizmetleri’ne Stevie’de 5 ödül birden

Vodafone Müşteri Hizmetleri’ne Stevie’de 5 ödül birden

Türkiye’nin dijitalleşmesine liderlik etme vizyonuyla faaliyet gösteren Vodafone, ulusal ve uluslararası düzeydeki başarılarına bir yenisini daha ekledi. Vodafone Türkiye Müşteri Hizmetleri, müşteri hizmetleri ve satış alanlarında dünyanın en başarılı kişi ve kurumlarını ödüllendiren 15. Stevie Satış ve Müşteri Hizmetleri Ödülleri’nde bir altın, dört gümüş olmak üzere toplam 5 ödül aldı.

Bu yıl 51 ülkeden 2 bin 300’ü aşkın adayın yarıştığı ve 9 ayrı jüride 160’ı aşkın profesyonelin görev aldığı Stevie Satış ve Müşteri Hizmetleri Ödülleri’nde Vodafone Türkiye, “Yılın Müşteri Hizmetleri Eğitim Programı” kategorisinde Altın ödüle; “Yılın Müşteri Hizmetleri Eğitim Ekibi”, “Müşteri İçgörüsünün En İyi Kullanımı”, “Bir Müşteri Hizmetleri Ekibince Verilen En Değerli Yanıt” ve “Müşteri Hizmetlerinde İnovasyon Ödülü” kategorilerinde de Gümüş ödüle layık görüldü. Ödüller, 14 Nisan’da düzenlenecek online törenle sahiplerini bulacak.

Vodafone Türkiye Müşteri Hizmetleri’nin Stevie’de elde ettiği başarıyı değerlendiren Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Emre Ergun, şunları söyledi: “Müşterilerimize en iyi deneyimi sunma hedefiyle faaliyetlerimizi sürdürüyoruz. Değer odaklı yaklaşımımız sayesinde müşterilerimiz temas ettiği her kanalda bütünleşik bir deneyim yaşarken, Vodafone ürün ve hizmetlerinden en iyi şekilde yararlanıyor. Tüm sektörlerde olduğu gibi çağrı merkezi sektöründe de pandeminin etkilerini yoğun bir biçimde hissettik. Bu dönemde her şirket gibi bizim de önceliğimiz, çalışma arkadaşlarımızın, ailelerinin ve sevdiklerinin sağlığını ve güvenliğini korumak oldu. Sadece 2 haftada tüm müşteri hizmetleri ekibimizi evden çalışma modeline geçirdik. Bütün sistemi yeniden oluşturduk. İş ortaklarımızla birlikte yeni normalin gerektirdiği işe alım, eğitim, motivasyon süreçlerini tespit edip, o yöne doğru koştuk. Pandemiyle birlikte hayatımıza giren uzaktan çalışma modelinden yola çıkarak ‘yeni nesil çalışma sistemi’ni tasarladık. Bu sistemle, ev kadınları, engelli bireyler ve üniversite öğrencileri öncelikli olmak üzere herkese zaman bağımsız, şehir bağımsız, lokasyon bağımsız çalışma imkânı sunuyoruz. Başarılı uygulamalarımız bize bir kez daha ödül getirdi. Global iş dünyasının en prestijli ödüllerinden Stevie Satış ve Müşteri Hizmetleri Ödülleri’nde başvurduğumuz tüm kategorilerde ödül almaktan gurur ve mutluluk duyuyoruz. Uluslararası düzeyde takdir gören başarılı çalışmalara imza atmaya devam edeceğiz.”

Yenilikçi projeler ödül getirdi

Vodafone Türkiye Müşteri Hizmetleri, “Yılın Müşteri Hizmetleri Eğitim Programı” kategorisinde, uzaktan çalışma sürecinde işe alım ve işe alıştırma amaçlı kullandığı karma eğitim programıyla; “Yılın Müşteri Hizmetleri Eğitim Ekibi” kategorisinde, Vodafone’un ön saflarda görev alan yetenek ekibinin izlediği beceri tazeleme (reskilling) yolculuğuyla; “Müşteri İçgörüsünün En İyi Kullanımı” kategorisinde, müşterinin sesini Büyük Veri ile harmanladığı özel uygulamalarla; “Müşteri Hizmetlerinde İnovasyon Ödülü” kategorisinde çağrı merkezi yeni CRM sistemiyle, TobiChat ve LiveChat ürünleriyle ödüle layık görüldü.

Dünyanın en saygın iş ödülleri arasında

2002 yılından bu yana uluslararası şirket ve organizasyonları yıl içinde gösterdikleri performans ve sosyal hayata yansıyan pozitif katkıları çerçevesinde ödüllendiren Stevie Ödülleri, dünyanın en saygın iş ödülleri arasında yer alıyor. “Asya-Pasifik Stevie Ödülleri”, “Almanya Stevie Ödülleri”, “Amerika İş Ödülleri”, “Uluslararası İş Ödülleri”, “Ortadoğu ve Kuzey Afrika Stevie Ödülleri”, “Stevie İş Kadınları Ödülleri”, “Stevie Büyük İşverenler Ödülleri”, “Stevie Satış ve Müşteri Hizmetleri Ödülleri” olmak üzere 8 farklı alanda düzenlenen Stevie Ödülleri yarışmalarına her yıl 70’i aşkın ülkeden 12 binin üzerinde başvuru oluyor.

Bu yıl 15’incisi düzenlenen Stevie Satış ve Müşteri Hizmetleri Ödülleri, dünya çapındaki müşteri hizmetleri, iletişim merkezi, iş geliştirme ve satış uzmanlarının başarılarını değerlendiriyor. 2021 yılı için yapılan başvurular, müşteri hizmetleri ve çağrı merkezi alanlarında 136 kategoride, satış ve iş geliştirme alanlarında ise 62 kategoride değerlendirildi.