Heyecanla beklenen olimpiyat oyunları, mobil kullanımı nasıl etkileyecek
Heyecanla beklenen olimpiyat oyunları, mobil kullanımı nasıl etkileyecek
Geçtiğimiz yıl yapılması planlanan ancak tüm dünyayı etkisi altına alan pandemi nedeniyle bu yaza ertelenen 2020 Yaz Olimpiyatlarını tüm dünya heyecanla bekliyor. Geçtiğimiz sene Avrupa futbol şampiyo...
Digital Turbine AdColony’i satın aldığını açıkladı
Digital Turbine AdColony’i satın aldığını açıkladı
Digital Turbine bugün AdColony’i satın alma işlemini resmi olarak tamamladığını duyurdu. Globalde aylık 1,5 milyardan fazla kullanıcıya ulaşarak, reklamverenlere ve yayıncılara hizmet veren lider mobi...
Teknolojide Kadın Derneği’nin, Tarımda Teknolojik ve İnovatif Çözümler yarışmasında ödüller sahiplerini buldu
Teknolojide Kadın Derneği’nin, Tarımda Teknolojik ve İnovatif Çözümler yarışmasında ödüller sahiplerini buldu
Teknolojide Kadın Derneği (WTECH) tarafından düzenlenen ve tarımın sürdürülebilirliğine katkı verecek fikir ve projeleri teşvik etmeyi hedefleyen “Tarımda Teknolojik ve İnovatif Çözümler” yarışmasında...
 Z kuşağının cebinde 100 milyar var
Z kuşağının cebinde 100 milyar var
AdColony ile Global Web Index tarafından gerçekleştirilen araştırmaya göre, günde ortalama 4 saat 15 dakika telefonda geçirdikleri vakit ile Z kuşağı mobil alışverişin en güçlü grubu olarak görülüyor....
Yetişkinlerin yüzde 79’u mobil oyuncu
Yetişkinlerin yüzde 79’u mobil oyuncu
AdColony ve Global Web Index tarafından yapılan araştırmaya göre, Türkiye’deki yetişkinlerin yüzde 79’u mobil oyun oynuyor. Türkiye’de mobil oyun oynayan yetişkinlerin yüzde 81,7’si kadın, yüzde 76,5‘...
Covid-19 sosyal medya alışkanlıklarımızı nasıl değiştirdi?
Covid-19 sosyal medya alışkanlıklarımızı nasıl değiştirdi?
Covid-19 sürecinde tüm dünya daha önce alışık olmadığımız bir düzende yaşamaya ayak uydurmaya çalışırken, kişisel olarak her tercihimiz ve alışkanlığımız yeniden şekillenmeye devam ediyor. Sadece akti...