Dijital reklamcılıkta sürdürülebilirlik ve verimlilik öne çıkıyor
Dijital reklamcılıkta sürdürülebilirlik ve verimlilik öne çıkıyor
Ekonomik belirsizliklerin ve maliyet baskılarının arttığı bir dönemde dijital reklamcılık hızla büyürken, markalar bütçelerini nasıl dengeleyeceklerini sorguluyor. Adform Türkiye, MEA ve Orta Asya Başkanı Cem Eroğlu, “Sadece performansa odaklanmak sürdürülebilirliği tehlikeye atar. Kısa vadeli dönüşüm ile uzun vadeli marka güveni arasında denge kurulmalı” diyor.
Adform Türkiye’nin TV’de Programatik reklam uygulaması ses getirdi
Adform Türkiye’nin TV’de Programatik reklam uygulaması ses getirdi
Adform Türkiye, global müşterisi Vodafone’un reklamlarını programatik adreslenebilir TV yöntemiyle daha geniş kitlelere ulaştırdı. “Artan Erişim” uygulamasının dünyadaki ilk örneklerinden olan çalışma...
Adform Türkiye’nin yeni çözümü reklamlarda gelir kayıplarını önleyecek
Adform Türkiye’nin yeni çözümü reklamlarda gelir kayıplarını önleyecek
Envanter satın alma işlemlerini otomatikleştirilerek zaman ve maliyet kazandırmasıyla dijital reklam dünyasının en yaygın kullanılan biçimi haline gelen programatik reklamlar, Türkiye’de de hızlı bir ...