AloTech’te üst düzey atama
AloTech’te üst düzey atama
Müşteri memnuniyetini stratejik öncelik haline getiren AloTech, deneyimli yönetici Onur Bilgi’yi Müşteri Başarı Genel Müdür Yardımcısı olarak atadı.
AloTech Türkiye Satışının başına Deniz Babucoğlu atandı
AloTech Türkiye Satışının başına Deniz Babucoğlu atandı
Türkiye’nin lider bulut tabanlı çağrı merkezi platformu AloTech, satış organizasyonunu güçlendirmek amacıyla önemli bir atama gerçekleştirdi. Uzun yıllara dayanan sektör deneyimiyle hem Türkiye hem de Global marka yönetim tecrübesine sahip olan  Deniz Babucoğlu, AloTech Türkiye Satış Başkanı olarak görevine başladı.
AloTech’in yurt dışı yapılanması Collective Spark’ın yatırımıyla güçlenecek
AloTech’in yurt dışı yapılanması Collective Spark’ın yatırımıyla güçlenecek
AloTech yeni yatırım turunda üç milyon dolar yatırım aldı Türkiye’nin en büyük bulut tabanlı çağrı merkezi platformu AloTech, Collective Spark liderliğinde gerçekleşen yeni yatırım turunda üç milyo...
AloTech'in yurt dışı yapılanması üç yeni atama ile güçlendi
AloTech'in yurt dışı yapılanması üç yeni atama ile güçlendi
AloTech, Call Center Studio markasıyla sürdürdüğü yurt dışı yapılanması kapsamında üç önemli atama gerçekleştirdi. Sektörün deneyimli isimleri Bora Şahan pazarlama, Halil Uzundal ürün, Özay Civelek is...
Salgın sürecindeki 80 milyon çağrı incelendi
Salgın sürecindeki 80 milyon çağrı incelendi
Pandemi döneminde birçok sektörde olduğu gibi çağrı merkezi çalışanları da büyük bir özveri ile çalışarak kesintisiz hizmet vermeye devam ediyor. Çağrı Merkezi Derneği’nin 2019 Türkiye çağrı merkezi p...
AloTech, çağrı merkezlerini evden çalışabilir hale getirdi
AloTech, çağrı merkezlerini evden çalışabilir hale getirdi
Dünya genelinde şirketler, operasyonlarını “uzaktan çalışma” modeline geçirebilmek için büyük çaba içerisindeler. Çağrı merkezleri de çalışan sayısı ve teknik yapısı bakımından söz konusu önceliklendi...