AloTech’in yurt dışı yapılanması Collective Spark’ın yatırımıyla güçlenecek
AloTech’in yurt dışı yapılanması Collective Spark’ın yatırımıyla güçlenecek
AloTech yeni yatırım turunda üç milyon dolar yatırım aldı Türkiye’nin en büyük bulut tabanlı çağrı merkezi platformu AloTech, Collective Spark liderliğinde gerçekleşen yeni yatırım turunda üç milyo...
AloTech'in yurt dışı yapılanması üç yeni atama ile güçlendi
AloTech'in yurt dışı yapılanması üç yeni atama ile güçlendi
AloTech, Call Center Studio markasıyla sürdürdüğü yurt dışı yapılanması kapsamında üç önemli atama gerçekleştirdi. Sektörün deneyimli isimleri Bora Şahan pazarlama, Halil Uzundal ürün, Özay Civelek is...
Salgın sürecindeki 80 milyon çağrı incelendi
Salgın sürecindeki 80 milyon çağrı incelendi
Pandemi döneminde birçok sektörde olduğu gibi çağrı merkezi çalışanları da büyük bir özveri ile çalışarak kesintisiz hizmet vermeye devam ediyor. Çağrı Merkezi Derneği’nin 2019 Türkiye çağrı merkezi p...
AloTech, çağrı merkezlerini evden çalışabilir hale getirdi
AloTech, çağrı merkezlerini evden çalışabilir hale getirdi
Dünya genelinde şirketler, operasyonlarını “uzaktan çalışma” modeline geçirebilmek için büyük çaba içerisindeler. Çağrı merkezleri de çalışan sayısı ve teknik yapısı bakımından söz konusu önceliklendi...
36 ülkede 200 milyon çağrı AloTech üzerinden geçti
36 ülkede 200 milyon çağrı AloTech üzerinden geçti
Çağrı merkezleri için ses, chat, chatbot, WhatsApp vb. tüm iletişim kanallarını bulut üzerinden tek bir altyapıda buluşturan AloTech, 2019 yılı verilerini paylaştı. Geçtiğimiz sene 500’den fazla müşte...