Amazon Türkiye lojistik merkezine 400 depo operatörü işe alacak
Amazon Türkiye lojistik merkezine 400 depo operatörü işe alacak
Amazon, yıllardır faaliyet gösterdiği ülkelerde yerel kalkınmaya katkıda bulunarak çok sayıda istihdam ve ekonomik fırsat yaratıyor. Bunun son örneği, 2022 yılının sonlarında İstanbul Tuzla'da 100 milyon doların üzerinde bir yatırımla açılan Türkiye'deki ilk Amazon Lojistik Merkezi oldu. Tuzla'daki lojistik merkezi yeni işe alımlarla büyümeye devam ediyor. Bu yılın şubat ve nisan ayları arasında 400'den fazla kişi işe alınmıştı. Buna ek olarak, Amazon'un her yıl Prime üyelerine özel olarak düzen
Amazon.com.tr, müşteri siparişlerini ek ambalajlama yapmadan göndererek sürdürülebilirliğe katkı sağlıyor
Amazon.com.tr, müşteri siparişlerini ek ambalajlama yapmadan göndererek sürdürülebilirliğe katkı sağlıyor
Amazon Türkiye, uygun ürünleri üreticinin orijinal paketinden başka ek bir ambalajlama yapmadan, sadece adres etiketi ekleyerek teslim etmeye başladı. Ürünler için ek ambalajlama yapılmaması, gönderilerin daha hafif olması anlamına geliyor, bu da paket başına teslimat emisyonlarının azalmasını sağlıyor. Yeni uygulamayla birlikte, müşterilerin geri dönüştüreceği ekstra Amazon karton kutuları veya zarfları da azalıyor.
KOBİ’ler pazaryerleri operatörlerinin sunduğu hizmet ve fırsatlar hakkında yeterli bilgiye sahip değil
KOBİ’ler pazaryerleri operatörlerinin sunduğu hizmet ve fırsatlar hakkında yeterli bilgiye sahip değil
Amazon Türkiye ve PwC Türkiye iş birliğiyle KOBİ’lerin e-ihracat alanındaki mevcut durumlarının daha iyi anlaşılması amacıyla hazırlanan “Türkiye’deki KOBİ’lerin E-Ticaret Görünümü” raporunda yer alan ankette, KOBİ’lerin yüzde 55’inin pazaryeri operatörleri hakkında yeterli altyapı ve teknik bilgiye sahip olmadıkları ortaya çıktı.
Amazon Türkiye ve PwC Türkiye araştırdı
Amazon Türkiye ve PwC Türkiye araştırdı
Amazon Türkiye ve PwC Türkiye iş birliğiyle KOBİ'lerin e-ihracat alanındaki mevcut durumlarının daha iyi anlaşılması amacıyla hazırlanan “Türkiye'deki KOBİ'lerin E-Ticaret Görünümü” raporunda yer alan verilere göre büyümeye devam eden e-ticaret dünyasında birçok farklı eğilim de ortaya çıkıyor. Raporda özellikle sosyal medya ve mobil cihazlar üzerinden alışverişe, sevkiyat süreleri ve teslimat koşullarına, kadın girişimcilere ve tüketici değerlerine dikkat çekiliyor.
KOBİ'ler için e-ihracat alanında ciddi bir gelişim potansiyeli var
KOBİ'ler için e-ihracat alanında ciddi bir gelişim potansiyeli var
Amazon Türkiye ve PwC Türkiye iş birliğiyle KOBİ'lerin e-ihracat alanındaki mevcut durumlarının daha iyi anlaşılması amacıyla, 2 binden fazla işletmenin katılımı ile yapılan ankete göre KOBİ'lerin yüzde 76,8'i e-ihracatın ne olduğu ve nasıl yapılacağı konusunda yeterli bilgiye sahip değilken sadece yüzde 23,2'si e-ihracat kavramını biliyor
İşte Türkiye'de e-ihracat yapmak isteyenlere sunulan teşvikler
İşte Türkiye'de e-ihracat yapmak isteyenlere sunulan teşvikler
"Türkiye'deki KOBİ'lerin E-Ticaret Görünümü” raporunda KOBİ'lerin e-ticaret ve e-ihracat faaliyetlerinin durumunu ortaya koyan verilerin yanında e-ticarette işlerini büyütmek isteyenler için de birçok faydalı bilgi yer alıyor.