Vodafone’un Çalışma Kültürünü Tanıttığı Yeni Kampanyasına Büyük İlgi
Vodafone’un Çalışma Kültürünü Tanıttığı Yeni Kampanyasına Büyük İlgi
Türkiye’nin en iyi çalışan deneyimini sunan işvereni olmayı hedefleyen Vodafone, çalışma kültürünü ve çalışanlarına sunduğu imkânları kamuoyuyla paylaşmak üzere sosyal medya üzerinden bir tanıtım kampanyası başlattı. Kampanya kapsamında hazırlanan ve Vodafone Türkiye CEO’su Engin Aksoy ile Vodafone’un reklam yüzü Aras Bulut İynemli’nin rol aldıkları iş görüşmesi videosu büyük ilgi gördü.
Vodafone’dan Türkiye’de bir ilk: yeni nesil mobil deneyimi
Vodafone’dan Türkiye’de bir ilk: yeni nesil mobil deneyimi
Vodafone, dijital yaşam tarzını benimseyen müşterileri için Vodafone Simple adı altında yeni nesil mobil deneyimi sunuyor. Türkiye’de bir ilk olan bu deneyimde taahhüt alınmıyor ve aşım ücreti bulunmu...
VODAFONE RED’lilerden sınırsız uygulamalara büyük ilgi
VODAFONE RED’lilerden sınırsız uygulamalara büyük ilgi
Vodafone Red’in yeni sınırsız tarifelerine ilgi artıyor. WhatsApp,Facebook, Instagram, YouTube, Twitter, Spotify ve Facebook Messenger gibi popüler uygulamaların internetinden yemediği yeni Red tarife...
Sevilen sanatçı Aras Bulut İynemli, Vodafone’un yeni reklam yüzü oldu
Sevilen sanatçı Aras Bulut İynemli, Vodafone’un yeni reklam yüzü oldu
Sunduğu teknolojilerle her gün yaklaşık 25 milyon insanın hayatına dokunan Vodafone, marka iletişiminde yeni bir döneme giriyor. Vodafone, önümüzdeki dönemde tüm reklamlarında teknoloji-insan birlikte...