Bilişim 500’e Türk Telekom Damgası
Bilişim 500’e Türk Telekom Damgası
Türk Telekom ve grup şirketleri, bu yıl 23’üncüsü düzenlenen ‘Bilişim 500 Araştırması’nda da zirvede yer aldı. Türk Telekom; Türkiye Merkezli Üretici – Hizmet, Türkiye Merkezli Üretici – Hizmet – İnt...
AssisTT, 2021 yılında  6 bini aşkın yeni işe alım gerçekleştirdi
AssisTT, 2021 yılında 6 bini aşkın yeni işe alım gerçekleştirdi
Türk Telekom’un müşteri deneyim şirketi olan ve Türkiye genelinde 22 ilde 13 binin üzerinde çalışanıyla çözümler sunan AssisTT, 2021 yılında ortaya koyduğu istihdam hedefini gerçekleştirdi. İstihdama ...
AssisTT’ten uçtan uca mükemmel müşteri deneyimi
AssisTT’ten uçtan uca mükemmel müşteri deneyimi
Türk Telekom’un müşteri deneyimi şirketi AssisTT, Covid-19 salgını öncesinde hayata geçirdiği dijital dönüşüm sayesinde; gerçek zamanlı konuşma, ses-duygu analizi, memnuniyet ölçüm araçları, chatbot g...
AssisTT bir kez daha dünyanın en iyi çağrı merkezi oldu
AssisTT bir kez daha dünyanın en iyi çağrı merkezi oldu
Türk Telekom’un müşteri deneyimi şirketi AssisTT, tüm dünyada çağrı merkezi sektörünün en prestijli ödüllerinden biri olan ve Contact Center World tarafından gerçekleştirilen The 2020 Top Ranking Perf...
AssisTT’den global çapta büyük başarı
AssisTT’den global çapta büyük başarı
AssisTT, EMEA bölgesinin en iyi çağrı merkezi seçildi AssisTT, çağrı merkezi sektörünün en geniş katılımlı ve prestijli ödüllerinin dağıtıldığı Contact Center World Awards ödüllerinde 2 ayrı birinc...
AssisTT’ten 5 bin kişiye istihdam
AssisTT’ten 5 bin kişiye istihdam
Türk Telekom’un müşteri hizmetleri ve çağrı merkezi şirketi AssisTT, 16 farklı ilde bin 600 yeni istihdamla, yıl sonu itibariyle toplam 5 bin kişiye yeni iş imkanı sağlamış olacak. Başvurular, AssisTT...