Türk Telekom ve grup şirketleri, bu yıl 23’üncüsü düzenlenen ‘Bilişim 500 Araştırması’nda da zirvede yer aldı. Türk Telekom; Türkiye Merkezli Üretici – Hizmet, Türkiye Merkezli Üretici – Hizmet – İnt...
Türk Telekom’un müşteri deneyim şirketi olan ve Türkiye genelinde 22 ilde 13 binin üzerinde çalışanıyla çözümler sunan AssisTT, 2021 yılında ortaya koyduğu istihdam hedefini gerçekleştirdi. İstihdama ...
Türk Telekom’un müşteri deneyimi şirketi AssisTT, Covid-19 salgını öncesinde hayata geçirdiği dijital dönüşüm sayesinde; gerçek zamanlı konuşma, ses-duygu analizi, memnuniyet ölçüm araçları, chatbot g...
Türk Telekom’un müşteri deneyimi şirketi AssisTT, tüm dünyada çağrı merkezi sektörünün en prestijli ödüllerinden biri olan ve Contact Center World tarafından gerçekleştirilen The 2020 Top Ranking Perf...
AssisTT, EMEA bölgesinin en iyi çağrı merkezi seçildi
AssisTT, çağrı merkezi sektörünün en geniş katılımlı ve prestijli ödüllerinin dağıtıldığı Contact Center World Awards ödüllerinde 2 ayrı birinc...
Türk Telekom’un müşteri hizmetleri ve çağrı merkezi şirketi AssisTT, 16 farklı ilde bin 600 yeni istihdamla, yıl sonu itibariyle toplam 5 bin kişiye yeni iş imkanı sağlamış olacak. Başvurular, AssisTT...