Tüketicileri Anlamanın Dijital Yolu: PIVONY
Tüketicileri Anlamanın Dijital Yolu: PIVONY
Tüketici alışkanlıklarının ve taleplerinin çok hızlı değiştiği bir dönemden geçiyoruz. Öte yandan markaların tüketicilere en iyi ürün ve servisi vermek için kıyasıya rekabet halinde olması, müşteri deneyiminin önemini de zirveye çıkarıyor. Tüketicilerin neler düşündüğüne dair içgörüler oluşturma konusunda ise Pivony, geliştirdiği platform ile markaların en önemli çözüm ortaklarından biri olmaya aday. Pivony, B2C markalardaki Kritik Karar Alıcıların değişen tüketici ihtiyaçlarını birkaç klikle ke
Param, ParamPOS ürünüyle zirveyi kimseye kaptırmıyor
Param, ParamPOS ürünüyle zirveyi kimseye kaptırmıyor
ParamPOS, işlem adedi ve işlem hacminde yılın başından beri sağladığı rekor büyümeyle Sanal POS sektörünün zirvesindeki yerini giderek sağlamlaştırıyor. 2021 yılının ilk üç ayında geçen yılın aynı dön...
Ramazan ayında ve bayramda online alışveriş 13 kat arttı
Ramazan ayında ve bayramda online alışveriş 13 kat arttı
Koronavirüs salgını ile hız kazanan online alışveriş, 17 günlük tam kapanmanın da etkisiyle zirve yaptı. FinTech sektörünün lider markası Param’ın verilerine göre, Ramazan ayında ve Ramazan Bayramı’nd...
PayTR 2020'yi yüzde 150'nin üzerinde büyümeyle kapattı
PayTR 2020'yi yüzde 150'nin üzerinde büyümeyle kapattı
Türk mühendislerinin geliştirdiği yenilikçi ürün ve çözümler sunan ödeme kuruluşu PayTR, 2020 yılında yüzde 150'nin üzerinde bir büyüme sağlayarak, yılı 3 milyar liranın üzerinde ciroyla kapattı. ...