Logo Yazılım, değerini en fazla artıran 10 marka arasında yer aldı
Logo Yazılım, değerini en fazla artıran 10 marka arasında yer aldı
Brand Finance- Türkiye’nin En Değerli Markaları araştırmasına göre değerini en fazla artıran 10 marka arasında yer alan Logo Yazılım, 2022’de 9 sıra yükselerek 76. sıradan 67. sıraya yerleşti.    D...
 HUAWEI dünyanın en değerli 9. markası oldu
HUAWEI dünyanın en değerli 9. markası oldu
HUAWEI bir önceki yıla göre yüzde 29 değer kazanarak Brand Finance raporunda dünyanın en değerli dokuzuncu markası oldu. Önde gelen marka değerleme ve strateji danışmanlığı şirketlerinden Brand Financ...
Karel, Türkiye’nin en değerli 100 markası arasında
Karel, Türkiye’nin en değerli 100 markası arasında
Uluslararası marka değerlendirme kurulusu Brand Finance, 2021 yılına ilişkin "Türkiye'nin En Değerli Markaları-Turkey 100" çalışmasını tamamladı. Türkiye teknoloji sektörünün lider kuruluşu Karel ...
Akaryakıt sektöründe Türkiye’nin ‘En Değerli ve Güçlü Markası’ OPET
Akaryakıt sektöründe Türkiye’nin ‘En Değerli ve Güçlü Markası’ OPET
Uluslararası marka değerlendirme kuruluşu Brand Finance'ın araştırmasına göre OPET Petrolcülük A.Ş, akaryakıt dağıtım sektöründe "Türkiye'nin en değerli ve en güçlü markası" oldu. En Değerli İ...
Karel Türkiye’nin en değerli 100 markasından biri oldu
Karel Türkiye’nin en değerli 100 markasından biri oldu
Karel, dünyanın lider bağımsız marka değerleme ve strateji şirketi Brand Finance tarafından gerçekleştirilen ‘Türkiye'nin En Değerli Markaları -Turkey 100’ çalışmasında 2018 yılında Türkiye’nin en...
Turk Telecom is the Most Valuable Brand of Turkey for the 8th Time
Turk Telecom is the Most Valuable Brand of Turkey for the 8th Time
Turk Telecom, which collected its all brands under the same roof in January 2016, became the most valuable brand of Turkey one more time. In the annual list ‘Turkey’s Most Valuable Brands Turkey100’ b...