Vodafone müşteri hizmetleri, global arenada Altın Ödül’ün sahibi oldu
Vodafone müşteri hizmetleri, global arenada Altın Ödül’ün sahibi oldu
Vodafone Türkiye, 19. ContactCenterWorld Ödülleri’nde EMEA bölge finallerinden sonra Asya-Pasifik, Amerika ve EMEA bölgelerinin yarıştığı global finalde de Altın Ödül’ün sahibi oldu. Şirket, “Çağrı Merkezi’ne Dijital Asistan TOBi’nin Entegrasyonu” projesiyle “En İyi Self Servis Teknoloji Çözümü” kategorisinde ödüle layık görüldü.
Mplus Türkiye, dünyaya teknoloji ihraç etme hedefiyle yatırımlarına devam ediyor
Mplus Türkiye, dünyaya teknoloji ihraç etme hedefiyle yatırımlarına devam ediyor
Mplus Türkiye olarak entegre müşteri deneyimini mükemmele taşımak için çok önemli Ar-Ge ve teknoloji yatırımları yaptıklarını belirten Mplus Türkiye Bilgi Teknolojileri ve Operasyon Destekten Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Erçin Öztuncel, “Müşteri deneyimi kalitesi ve verimliliğinde fark yaratan son teknoloji ürünlerimizi, 60 ülkede 300’den fazla kuruma etkin çözümler sağlayan Mplus Group bünyesindeki diğer ülkelere ihraç etmeyi hedefliyoruz. Amacımız, ülkemizi entegre müşteri deneyimi alanında
Tepe Çağrı Merkezi’nden 5 farklı dilde hizmet imkânı
Tepe Çağrı Merkezi’nden 5 farklı dilde hizmet imkânı
Tepe Çağrı Merkezi, Türkçe’nin dışında İngilizce, Arapça, Fransızca ve Rusça dillerinde sunduğu hizmetlerle uluslararası firmalara çözüm ortağı olma imkânı sunuyor. 2010 yılında Tepe Servis ve Yöne...
Teleperformance Everest Group Bps Top 50 sıralamasında sıçrama yaptı!
Teleperformance Everest Group Bps Top 50 sıralamasında sıçrama yaptı!
Dışkaynak Çağrı Merkezi kategorisinde liderliğini koruyan Teleperformance, tüm İş Süreci Servisleri (BPS) sağlayıcıları arasında ise ikinci sıraya yükseldi. Bütünleşik çok kanallı müşteri deneyimi ...
Procat artık bir Ar-Ge Merkezi
Procat artık bir Ar-Ge Merkezi
Procat’in Ar-Ge merkezi başvurusu, Bilim Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı tarafından onaylandı. Türkiye’nin 883. Ar-Ge merkezini kuran Procat, çağrı merkezlerine yönelik ileri teknolojiye sahip projeler ...
Sosyal medya, SMS ve e-postayı geride bıraktı!
Sosyal medya, SMS ve e-postayı geride bıraktı!
Çağrı Merkezleri Derneği’nin yayımladığı 2017 Türkiye Çağrı Merkezi Pazar Araştırması sonuçlarına göre, çağrı merkezlerinin hizmet sunduğu kanallar arasında telefon çağrılarının ardından sosyal medya ...