Yeni nesil müşteri deneyimi yönetimi araştırması 2023’ün sonuçları açıklandı
Yeni nesil müşteri deneyimi yönetimi araştırması 2023’ün sonuçları açıklandı
Müşteri deneyimi yönetimi alanının gelişimi için 15 yıldır sektöre hizmet veren Çağrı Merkezleri Derneği, yeni kapsamı ve adıyla ilk pazar araştırmasını gerçekleştirdi.
“CX 360 Müşteri Deneyimi Yönetimi Zirvesi” yeni çağa adım olacak
“CX 360 Müşteri Deneyimi Yönetimi Zirvesi” yeni çağa adım olacak
Pandeminin tetikleyici gücüyle hızlı bir dönüşüm sürecinden geçen çağrı merkezleri, evrimleşerek entegre bir müşteri deneyimi yönetimi ekosistemine dönüştü
VESTEL’in müşteri hizmetleri kalitesi ikinci kez tescillendi
VESTEL’in müşteri hizmetleri kalitesi ikinci kez tescillendi
Vestel, müşteri hizmetleri kalitesinin uluslararası standartlarda olduğunu tescil eden ISO 18295-1 Müşteri İletişim Merkezi Hizmet Standardını ikinci kez almaya hak kazandı Vestel, müşteri iletişim...
Çağrı merkezi sektörünün sağladığı istihdam 136 bin kişiye ulaştı
Çağrı merkezi sektörünün sağladığı istihdam 136 bin kişiye ulaştı
Covid-19 salgını döneminde yüz yüze kanallardaki hizmetlerin dijital kanallara ve çağrı merkezlerine kayması nedeniyle çağrı merkezi sektörü, vatandaşların günlük ihtiyaçlarının kesintisiz karşılanmas...
Çağrı Merkezleri Derneği, Burgan Bank müşteri hizmetlerinin servis kalitesini tescilledi
Çağrı Merkezleri Derneği, Burgan Bank müşteri hizmetlerinin servis kalitesini tescilledi
Burgan Bank, müşteri hizmetleri kalitesinin uluslararası standartlarda olduğunu tescil eden ISO 18295-1 Müşteri İletişim Merkezi Standardı Belgesi’ni almaya hak kazandı Çağrı Merkezleri Derneği (ÇM...
Çağrı merkezi sektörünün genç yöneticileri ÇMD 5.Takım Liderleri Zirvesi’nde buluştu
Çağrı merkezi sektörünün genç yöneticileri ÇMD 5.Takım Liderleri Zirvesi’nde buluştu
Bu yıl webinar olarak gerçekleştirilen ÇMD 5.Takım Liderleri Zirvesi’ne sektörün genç yöneticileri olan 600’e yakın Takım Lideri katıldı. Çağrı Merkezleri Derneği (ÇMD) tarafından bu yıl beşincisi ...