Google'ın çerezleri kaldırma planının ertelenmesi, reklamverenler için yeniden hazırlık fırsatı sunuyor
Google'ın çerezleri kaldırma planının ertelenmesi, reklamverenler için yeniden hazırlık fırsatı sunuyor
Google Chrome, yakın zaman önce, 2024 yılının ikinci yarısında üçüncü taraf çerezlerini tamamen kaldırmayı planladığını açıklamıştı. Şimdi ise bu planlarını 2025'e kadar ertelediğini duyurdu. Google'ın bu kararı, reklamverenler için çerezsiz geleceğe daha iyi hazırlanma fırsatı sunuyor.
Adform'dan, Türk profesyonellerin küresel temsilini güçlendiren atama
Adform'dan, Türk profesyonellerin küresel temsilini güçlendiren atama
Dünyanın önde gelen küresel bağımsız reklamcılık platformu Adform, Türk profesyonellerin küresel sahnedeki temsilini güçlendirecek önemli bir adım attı. Adform; Türkiye, MEA, Orta Asya Başkanı olarak Cem Eroğlu'nu seçti.
Çerezsiz bir geleceğe hazır mısınız?
Çerezsiz bir geleceğe hazır mısınız?
Günümüzde teknolojinin hızla evrim geçirdiği çağımızda, dijital reklamcılık da sürekli olarak değişim ve gelişim içerisinde yer alıyor. Bu dinamik ortamda, Google Chrome, 2024 yılının üçüncü çeyreğinde üçüncü taraf çerezleri kaldırmayı planlıyor. Reklamverenler için oldukça önemli bir dönemeç olarak öne çıkan bu karar, kişiselleştirme, hedefleme ve reklam etkinliği konularında yeni zorluklar ortaya çıkarıyor.
Türkiye'nin en büyük veri yönetim platformu yatırımı gerçekleşti
Türkiye'nin en büyük veri yönetim platformu yatırımı gerçekleşti
Adform ile Türkiye'nin en büyük veri yönetim platformu yatırımını gerçekleştiren GroupM Türkiye, bağımsız DMP (veri yönetim platformu) hesaplarıyla markaların birinci taraf verilerini aktif hale g...
Adform Türkiye’nin yeni çözümü reklamlarda gelir kayıplarını önleyecek
Adform Türkiye’nin yeni çözümü reklamlarda gelir kayıplarını önleyecek
Envanter satın alma işlemlerini otomatikleştirilerek zaman ve maliyet kazandırmasıyla dijital reklam dünyasının en yaygın kullanılan biçimi haline gelen programatik reklamlar, Türkiye’de de hızlı bir ...