Müşteri deneyiminde yeni standartları CM.com belirliyor!
Müşteri deneyiminde yeni standartları CM.com belirliyor!
Diyaloğa dayalı müşteri deneyimi çözümleri sunan CM.com, kamu kurumlarından e-ticarete, lojistikten seyahat sektörüne kadar çok sayıda sektörde şirketlere değer katıyor.
SmartMessage, WhatsApp Business çözüm sağlayıcısı oldu
SmartMessage, WhatsApp Business çözüm sağlayıcısı oldu
Pazarlama teknolojileri sektöründe faaliyet gösteren SmartMessage, müşteri deneyimleri konusunda WhatsApp Business kullanıcıları için chatbot ve sohbete dayalı katma değerli çözümler sunmaya hazırlanıyor 
Dijital kanalların kullanımı 2022’de yüzde 26 arttı
Dijital kanalların kullanımı 2022’de yüzde 26 arttı
Global omnichannel pazarlama platformu SmartMessage’ın bulut tabanlı 1 milyara yakın veri üzerinden yaptığı araştırma kurumların e-posta, SMS ve MMS gibi dijital kanalları 2022’de önceki yıla göre daha yoğun bir şekilde kullandığını gösteriyor. 
36 ülkede 200 milyon çağrı AloTech üzerinden geçti
36 ülkede 200 milyon çağrı AloTech üzerinden geçti
Çağrı merkezleri için ses, chat, chatbot, WhatsApp vb. tüm iletişim kanallarını bulut üzerinden tek bir altyapıda buluşturan AloTech, 2019 yılı verilerini paylaştı. Geçtiğimiz sene 500’den fazla müşte...
Paymes %5500 Büyüdü ve 400.000 kullanıcıya ulaştı
Paymes %5500 Büyüdü ve 400.000 kullanıcıya ulaştı
Chatbot tabanlı ödeme sistemi Paymes, 2 yıllık süreci kapsayan performans değerlendirmesini yayınladı. 2017 yılında kurulan şirket bu süreçte %5500 büyüyerek 400.000’in üzerinde kullanıcıya ulaşırken,...
Sosyal medya, SMS ve e-postayı geride bıraktı!
Sosyal medya, SMS ve e-postayı geride bıraktı!
Çağrı Merkezleri Derneği’nin yayımladığı 2017 Türkiye Çağrı Merkezi Pazar Araştırması sonuçlarına göre, çağrı merkezlerinin hizmet sunduğu kanallar arasında telefon çağrılarının ardından sosyal medya ...