Diyaloğa dayalı müşteri deneyimi çözümleri sunan CM.com, kamu kurumlarından e-ticarete, lojistikten seyahat sektörüne kadar çok sayıda sektörde şirketlere değer katıyor.
Pazarlama teknolojileri sektöründe faaliyet gösteren SmartMessage, müşteri deneyimleri konusunda WhatsApp Business kullanıcıları için chatbot ve sohbete dayalı katma değerli çözümler sunmaya hazırlanıyor
Global omnichannel pazarlama platformu SmartMessage’ın bulut tabanlı 1 milyara yakın veri üzerinden yaptığı araştırma kurumların e-posta, SMS ve MMS gibi dijital kanalları 2022’de önceki yıla göre daha yoğun bir şekilde kullandığını gösteriyor.
Çağrı merkezleri için ses, chat, chatbot, WhatsApp vb. tüm iletişim kanallarını bulut üzerinden tek bir altyapıda buluşturan AloTech, 2019 yılı verilerini paylaştı. Geçtiğimiz sene 500’den fazla müşte...
Chatbot tabanlı ödeme sistemi Paymes, 2 yıllık süreci kapsayan performans değerlendirmesini yayınladı. 2017 yılında kurulan şirket bu süreçte %5500 büyüyerek 400.000’in üzerinde kullanıcıya ulaşırken,...
Çağrı Merkezleri Derneği’nin yayımladığı 2017 Türkiye Çağrı Merkezi Pazar Araştırması sonuçlarına göre, çağrı merkezlerinin hizmet sunduğu kanallar arasında telefon çağrılarının ardından sosyal medya ...