Çağrı merkezi sektörü istihdam ve hizmet ihracatı teşvikleri bekliyor
Çağrı merkezi sektörü istihdam ve hizmet ihracatı teşvikleri bekliyor
Çağrı Merkezleri Derneği (ÇMD), her yıl gerçekleştirdiği Türkiye Çağrı Merkezi Pazarı Araştırması’nın 2021 sonuçlarını, düzenlediği basın toplantısıyla paylaştı. ÇMD ve Pragma Araştırma iş birliğiyle ...
Çağrı merkezi sektörünün sağladığı istihdam 136 bin kişiye ulaştı
Çağrı merkezi sektörünün sağladığı istihdam 136 bin kişiye ulaştı
Covid-19 salgını döneminde yüz yüze kanallardaki hizmetlerin dijital kanallara ve çağrı merkezlerine kayması nedeniyle çağrı merkezi sektörü, vatandaşların günlük ihtiyaçlarının kesintisiz karşılanmas...
Çağrı merkezleri ile hayata bağlı kaldık
Çağrı merkezleri ile hayata bağlı kaldık
Çağrı Merkezleri Derneği (ÇMD) Yönetim Kurulu Başkanı Rengin Ağılönü, “Dernek olarak, tüm insanlığı tehdit eden Covid19 salgınının yayılımını engellemek ve toplum sağlığını korumak kadar, ekonomik ve ...
Çağrı merkezi sektörünün sağladığı istihdam 115 bin kişiye ulaştı
Çağrı merkezi sektörünün sağladığı istihdam 115 bin kişiye ulaştı
Çağrı Merkezleri Derneği Yönetim Kurulu Başkanı Rengin Ağılönü, çağrı merkezi sektörünün pazar büyüklüğünün ise, önceki yıla göre yüzde 21 büyüme ile 7,5 milyar TL’ye ulaştığını açıkladı. Çağrı Mer...