Vodafone Müşteri Hizmetleri’ne Uluslararası Ödül
Vodafone Müşteri Hizmetleri’ne Uluslararası Ödül
Vodafone Türkiye, dünyanın en prestijli ödül programlarından 19. ContactCenterWorld Ödülleri Bölge Finalleri’nde birincilik ödülü aldı. Şirket, “Çağrı Merkezi’ne Dijital Asistan TOBi’nin Entegrasyonu” projesiyle “En İyi Self Servis Teknoloji Çözümü” kategorisinde Altın ödülün sahibi oldu.
Vodafone Müşteri Hizmetleri'ne ContactCenterWorld'de 3 ödül birden
Vodafone Müşteri Hizmetleri'ne ContactCenterWorld'de 3 ödül birden
Vodafone Türkiye, dünyanın en prestijli ödül programlarından 16. ContactCenterWorld EMEA Bölge Ödülleri’nden toplam 3 ödülle döndü. Vodafone Türkiye “En İyi Müşteri Hizmeti”, “En İyi Teknoloji İnovasy...