16 Şubat İnovasyon Günü’nün çıktısı: Türkiye, 39. sırada
16 Şubat İnovasyon Günü’nün çıktısı: Türkiye, 39. sırada
Pandemi sonrasında devam eden ekonomik ve politik belirsizlikler, ulusal kalkınma ve dayanıklılığı teşvik eden inovasyonun önemini kritik hale getirdi. B2Press, her yıl 16 Şubat’ta kutlanan Dünya İnovasyon Günü’nde, 2023’ün küresel inovasyon karnesi açıkladı. Buna göre Türkiye, 132 ülkenin bulunduğu listede 39. sırada konumlandı.
Turizm için Influencer ve Video Marketing Seçenekleri öne çıkıyor
Turizm için Influencer ve Video Marketing Seçenekleri öne çıkıyor
Avrupa, gaz krizi nedeniyle kışı nasıl geçireceğini düşünürken, Türkiye turizm sektörü “ölü sezonu” canlıya dönüştürmek yeni pazarlama taktikleri arıyor. Bu konuda uzman kuruluşlardan Digital Exchange’in turizm ekibi, markalara “Türkiye turizmini dinlenme-sağlık-kültür paketleriyle satın. Influencer ve video kullanımına önem verin” uyarısında bulundu. Digital Exchange CEO’su Emrah Pamuk ise “Birebir marketing yaparak Türkiye turizmini canlı tutuyoruz” dedi.
Küresel Geçit Projesi’nin Türkiye’ye önemli katkıları olacak 
Küresel Geçit Projesi’nin Türkiye’ye önemli katkıları olacak 
Avrupa Birliği tarafından hayata geçirilen Avrupa Birliği Küresel Geçit Projesi (EU Global Gateway), pek çok alanda kalkınmayı destekleyecek bir dizi çalışmayı hedefliyor. Proje; enerji, eğitim, araş...
Koç Üniversitesi araştırmacıları COVID-19 ile mücadeleyi yeni bir molekülle ateşliyor
Koç Üniversitesi araştırmacıları COVID-19 ile mücadeleyi yeni bir molekülle ateşliyor
Koç Üniversitesi Tıp Fakültesi’nden Prof. Dr. Tuğba Bağcı Önder, Koç Üniversitesi Translasyonel Tıp Uygulama ve Araştırma Merkezi’nden doktora sonrası (Postdoc) araştırmacı Dr. Alişan Kayabölen ve ek...
"Her liman her gemi siber saldırı riski altında!"
Tüm dünyayı etkisi altına alan pandeminin ardından bir yandan tüm sektörler hızlı bir dijital dönüşüm sürecine girerken bir yandan da bu sürece paralel olarak siber saldırılar artışa geçti. Siber sald...
Vodafone, pandeminin çalışan kadınlar üzerindeki etkisini araştırdı
Vodafone, pandeminin çalışan kadınlar üzerindeki etkisini araştırdı
Vodafone, COVID-19 pandemisi sırasında ve sonrasında çalışan ebeveynler üzerindeki etkiyi anlamak ve işverenlerin destek sağlama konusundaki rolünü ve COVID sonrası plan ve amaçlarını belirlemek için ...