Dijital Reklamcılıkta Yeni Dönem: CTV ve DOOH Yükselişte
Dijital Reklamcılıkta Yeni Dönem: CTV ve DOOH Yükselişte
Dijital reklamcılığın yükselen trendleri olan bağlantılı TV (CTV) ve dijital ev dışı (DOOH) reklamcılık, markaların tüketiciye ulaşma biçimlerini kökten değiştiriyor. Reklam teknolojileri şirketi Adform, bu yeni döneme uygun çözümlerle markalara rehberlik ediyor.
Türkiye’de reklamcılık sektöründe CTV kullanımı yükseliyor
Türkiye’de reklamcılık sektöründe CTV kullanımı yükseliyor
Dijitalleşmenin hız kazandığı günümüzde, reklamcılık dünyası da yeni teknolojilerle şekilleniyor. Geleneksel televizyon izleme alışkanlıklarını dijitalleşmenin olanaklarıyla birleştiren Bağlantılı TV (CTV), hem izleyicilere daha kişiselleştirilmiş bir deneyim sunuyor hem de markalara daha etkili bir reklam platformu sağlıyor.