Gelişen bir dev diye nitelenen podcast endüstrisinin 2024 ve sonrasında rekorlar kırması bekleniyor
Gelişen bir dev diye nitelenen podcast endüstrisinin 2024 ve sonrasında rekorlar kırması bekleniyor
Podcast sektörü kayda değer bir büyümeye hazırlandığı bu yılda, beklentilere meydan okuyan rakamlarla kendi başarı öyküsünü yeniden yazıyor. Giderek daha da yüksek sesle konuşan podcastlerin dinleyicileri ve içerik üreticileri gelişen bir sektörün kalbine doğru yolculuklarına devam ediyor.
Podcast dünyasının yenilikçi reklam modellerini ilk kullanan marka L’oreal Paris oldu
Podcast dünyasının yenilikçi reklam modellerini ilk kullanan marka L’oreal Paris oldu
Poddy, podcast medyasına ilişkin yeni reklam modelleriyle markaların dikkatini çekiyor. Podcast’e yatırım yapan ancak reklam modelleri henüz gelişmemiş platformların aksine, Poddy hem markaların hem üreticilerin kendilerine katkı sağlayabilecekleri ve dinleyicilerin de en iyi deneyimle içeriklerle buluşacağı yenilikçi çözümleri sunuyor.
Poddy “yepyeni ve çok sesli podcast platformu” yayında!
Poddy “yepyeni ve çok sesli podcast platformu” yayında!
Herkesin özgürce ve her dilde sesini duyurabildiği global bir platform oluşturmak üzere Londra’da temelleri atılan ve iki Türk girişimci tarafından geliştirilen yepyeni ve çok sesli podcast platformu Poddy, 24 Şubat Cuma günü resmi olarak yayınlandı. Podcast içeriklerine erişebilirlik, çeşitlilik ve içerik üreticisi açısından sürdürülebilirlik unsurları göz önünde bulundurularak geliştirilen uygulamanın yenilikçi özelliği ise podcast alanında dünyada bir ilk olarak dinleyicilerin de hem sesli iç