Turizm için Influencer ve Video Marketing Seçenekleri öne çıkıyor
Turizm için Influencer ve Video Marketing Seçenekleri öne çıkıyor
Avrupa, gaz krizi nedeniyle kışı nasıl geçireceğini düşünürken, Türkiye turizm sektörü “ölü sezonu” canlıya dönüştürmek yeni pazarlama taktikleri arıyor. Bu konuda uzman kuruluşlardan Digital Exchange’in turizm ekibi, markalara “Türkiye turizmini dinlenme-sağlık-kültür paketleriyle satın. Influencer ve video kullanımına önem verin” uyarısında bulundu. Digital Exchange CEO’su Emrah Pamuk ise “Birebir marketing yaparak Türkiye turizmini canlı tutuyoruz” dedi.
Black Friday’de Tüketiciye Güven Veren Kampanyalar Markaya Sadık Müşteriyi Getirir
Black Friday’de Tüketiciye Güven Veren Kampanyalar Markaya Sadık Müşteriyi Getirir
Yaklaşan Black Friday öncesinde sosyal medya marketinginde bir dünya markası olan Digital Exchange ekibi, şirketlere bir dizi öneride bulundu. Kampanyalarda ucuzluk vurgusu kadar güvenli alışverişe yönelik de içerik yayınlamanın önemine değinen Digital Exchange ekibi, sadık müşteri portföyünün uzun vadede kazandırdığın belirterek, “Kampanyalarda ucuzluk vurgusu önemli ama kendini ucuzlatmayan markalar, ürünün bilgilerine yer veren, tüketiciyi anlayan ve düşünenler kazançlı çıkacak” ifadesini kul
Influencer seçimi, satıştan pay anlaşması, veri analizi dijital marketing’te başarıyı getiriyor
Influencer seçimi, satıştan pay anlaşması, veri analizi dijital marketing’te başarıyı getiriyor
Türkiye’nin ihracatı artırmaya dönük ekonomik planı şirketlerin üretim, satış ve marketing stratejilerini değiştirdi. Devletin sağladığı desteklerinde artmasıyla birlikte şirketler ihracat konusunda b...
Live shopping yatırımı markaya ciro, müşteri ve itibar kazandırıyor
Live shopping yatırımı markaya ciro, müşteri ve itibar kazandırıyor
Influencer marketing yöntemleri içinde tüketicinin ürünü canlı şekilde gördüğü, deneyimlenmesine şahit olduğu ve sorularına yanıt aldığı Live Shopping, markaların iletişim tercihleri arasında ağırlığı...
Ticaret savaşlarında doğru bütçe ve hedef kitleyi belirleyen markalar bir adım öne çıkıyor
Ticaret savaşlarında doğru bütçe ve hedef kitleyi belirleyen markalar bir adım öne çıkıyor
Açılan yeni şirket sayısı yılda 100 bin bandını aşarken, e-ticarette ciro 380 milyar TL’yi geçti. Markalar arası Influencer marketing rekabeti kızıştı; yüz binlerce TL’lik bütçelerle en etkin kampanya...
Markalara Anneler Günü özelinde dijital pazarlama ipuçları
Markalara Anneler Günü özelinde dijital pazarlama ipuçları
8 Mayıs’ta kutlanacak Anneler Günü için hediye seçimi başladı. Tatil ve lüks yemek seçenekleriyle birlikte 2022 yılı Anneler Günü markalar için kıyasıya bir rekabete sahne olacak. Bu yarışmadan ancak ...