İlk ay görevi için yerli ekipmanlar geliştirildi
İlk ay görevi için yerli ekipmanlar geliştirildi
Türkiye Bilişim Derneği (TBD) tarafından düzenlenen “41. Ulusal Bilişim Kurultayı”, “Dijital Geleceğe Yolculuk “ana temasıyla Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu’nda (BTK) gerçekleştirildi.
Pazarlama profesyonellerinin kılavuzu olacak platform kuruldu
Pazarlama profesyonellerinin kılavuzu olacak platform kuruldu
Tüketiciler sürekli olarak yer değiştirirken markalar, geleneksel ve dijital pazarlama stratejilerini beraber yürütmeye odaklanıyor. Pazarlama dünyasına yenilikçi çözümler ve yaklaşımlar sunmak amacıyla kurulan çevrim içi platform ise dijital ve fiziksel ortamlarda sürdürülebilir pazarlama stratejileri oluşturmak isteyen markaların yol arkadaşı oluyor.
IAB ve BtcTurk geleceğin mühendislerini dijital pazarlama trendleriyle buluşturuyor
IAB ve BtcTurk geleceğin mühendislerini dijital pazarlama trendleriyle buluşturuyor
Temel hedefi mühendis adaylarına, teknoloji odaklı Dijital Pazarlama İletişimi dünyasını tanıtmak ve teknolojiyle pazarlama iletişimini bir arada kullanmayı öğretmek olan program 11-22 Eylül arasında online olarak gerçekleşecek.
Yapay zeka destekli araçlar dijital pazarlamayı dönüştürüyor
Yapay zeka destekli araçlar dijital pazarlamayı dönüştürüyor
Bir zamanlar bilim kurgu malzemesi olarak anılan yapay zeka, artık hem günlük hayatın hem de iş dünyasının odak noktasında yer alıyor. Dijital Pazarlama Uzmanı Metin Çakır ise yapay zeka markaların dijital pazarlama faaliyetlerine dair stratejilerini dönüştürdüğüne dikkat çekiyor. 
İşletmelerin sosyal medya etkileşimleri son 3 yılda %61 düştü
İşletmelerin sosyal medya etkileşimleri son 3 yılda %61 düştü
Dijital pazarlama faaliyetlerinin olmazsa olmaz unsurları arasında yer alan sosyal medya platformları, 2023'te de markaların hedef kitleleriyle etkileşim için kullandıkları kanalların başını çekti. Öte yandan markaların sosyal medya davranışlarını inceleyen raporda, işletmelerin sosyal medya etkileşimlerinin son 3 yılda %61 düştüğünü gösterdi. 
Alışveriş sonuçlarını optimize etmenin 7 yolu
Alışveriş sonuçlarını optimize etmenin 7 yolu
E-ticaret ağında yer alan firmalar, Google’ın ‘Alışveriş’ hizmetinde üst sıralarda yer almanın yollarını ararken, Dijital Pazarlama Okulu Kurucusu Yasin Kaplan, bu avantajı elde etmek için yapılması gerekenleri sıraladı. Konuyu ürün başlıklarının optimize edilmesinden reklam kampanyaları oluşturmasına kadar 7 başlık altında ele alan Kaplan, sürdürebilir bir e-ticaret ağı oluşturmak isteyen firmaların bu adımları dikkate almaları gerektiğinin altını çizdi.