Dijital reklamlar kullanıcının izini sürüyor
Dijital reklamlar kullanıcının izini sürüyor
Mesajlar, mailler, sponsorlu sosyal medya akış ve hikâyeler olarak karşımıza çıkan dijital reklamların hepsi, kişilerin dijital platformlarda yaptığı hareketlere ve ses kayıtlarına göre göre belirleni...
Metaverse evreni ile dijital dünyada bilboardlar asılacak
Metaverse evreni ile dijital dünyada bilboardlar asılacak
Sanal dünya ve gerçek dünyanın bir araya getirildiği Metaverse evreni, giyimden zücaciyeye dekorasyondan eğitime kadar birçok sektörü hareketlendirmeye başladı. Metaverse evreni ile birlikte değişen d...
Trendyol satıcılarına tek adımda Facebook’ta reklam verme kolaylığı
Trendyol satıcılarına tek adımda Facebook’ta reklam verme kolaylığı
Türkiye’nin lider, dünyanın önde gelen e-ticaret platformlarından Trendyol, satıcılarına sunduğu kolaylıklara bir yenisini ekledi. Trendyol’un Facebook işbirliğinde Türkiye’de ilk kez hayata geçirdiği...
Türkiye, dijital reklamda en yüksek büyüme gösteren ilk 5 ülke arasında
Türkiye, dijital reklamda en yüksek büyüme gösteren ilk 5 ülke arasında
Interact Konferansı’nda açıklanan IAB Avrupa Adex Benchmark Raporu’na göre 2019 yılında, en yüksek büyümeyi gösteren 5 ülke Doğu ve Orta Avrupa bölgesinden oldu. Sırbistan: % 28,4 Ukrayna: % ...
Dijital 2018’de %14,2 büyüdü
Dijital 2018’de %14,2 büyüdü
2018 Dijital Reklam Yatırımları IAB Türkiye tarafından açıklandı. IAB Türkiye AdEx-TR sonuçlarına göre dijital reklam yatırımları, 2017’ye oranla yüzde 14,2 oranında artarak 2,47 Milyar TL’ye ulaştı. ...
Avrupa’da sahteciliğe karşı yapılan çalışmalar sonuç vermeye başladı
Avrupa’da sahteciliğe karşı yapılan çalışmalar sonuç vermeye başladı
Dijital reklam tedarik zincirindeki kriminal faaliyetlerle (ad-fraud) mücadele eden bir girişim olan TheTrustworthy Accountability Group (TAG), Avrupa'daki dijital reklam sahtekarlığına karşı yürü...