Çerezsiz bir geleceğe hazır mısınız?
Çerezsiz bir geleceğe hazır mısınız?
Günümüzde teknolojinin hızla evrim geçirdiği çağımızda, dijital reklamcılık da sürekli olarak değişim ve gelişim içerisinde yer alıyor. Bu dinamik ortamda, Google Chrome, 2024 yılının üçüncü çeyreğinde üçüncü taraf çerezleri kaldırmayı planlıyor. Reklamverenler için oldukça önemli bir dönemeç olarak öne çıkan bu karar, kişiselleştirme, hedefleme ve reklam etkinliği konularında yeni zorluklar ortaya çıkarıyor.
''Sosyal medyada reklam yasağı uzlaşmacı bir yaklaşımla çözülmeli
''Sosyal medyada reklam yasağı uzlaşmacı bir yaklaşımla çözülmeli"
Dijital reklamcılık alanında faaliyet gösteren CRM Group Yönetim Kurulu Başkanı Ramazan Becer, Türkiye'de temsilci atamayan sosyal ağlara reklam yasağının e-ticaret yapan KOBİ'leri olumsuz etk...
Yapay zekâ dijital reklamcılıkta başarıyı %40 artırıyor
Yapay zekâ dijital reklamcılıkta başarıyı %40 artırıyor
Sosyal izolasyon tedbirleriyle eve kapanan kullanıcıların özellikle mobil ekranlarda geçirdiği süre katlandı. Akıllı telefon kullanım süreleri %35 artarken bunun sonucu olarak gün içerisinde telefonla...