Aramadan Satışa: Yapay Zeka Alışverişin Kurallarını Nasıl Değiştiriyor
Aramadan Satışa: Yapay Zeka Alışverişin Kurallarını Nasıl Değiştiriyor
Yeni bir alışveriş deneyimi şekillenmeye başlıyor. Walmart, 2024 yılının başlarında yapay zeka destekli arama özelliğini ilk kez tanıttı ve bu özelliğin platformlar arasında yaygınlaşmasını sağladı. Şirket son olarak, “maç izleme partisi” veya “aile toplantısı” gibi yaşam senaryosu istemlerini yorumlayarak çeşitli kategorilerde özenle seçilmiş ürün önerileri sunan “Sparky” gibi yapay zeka ajanlarını piyasaya sürdü. Bu, bir kullanıcı deneyimi iyileştirmesinden fazlasına işaret ediyor. Alışverişin
Ramazan Ayında, Türkiye ve Orta Doğu’da mobil uygulama kullanımı arttı
Ramazan Ayında, Türkiye ve Orta Doğu’da mobil uygulama kullanımı arttı
Türkiye'de bu Ramazan ayında genel kurulumlar ve harcamalar arttığı için finans ve oyun endüstrilerinde patlama yaşanıyor Küresel ilişkilendirme lideri AppsFlyer’ınson verileri, Ramazan ayının ...