2020 yılında toplam medya yatırımları 13 milyar 976 milyon TL olarak gerçekleşti. Dijital mecralara yapılan yatırım yüzde 39 arttı. 2020’de dijitale 7 milyar 528 milyon TL’lik yatırım yapıldı.
Türk...
We Are Social Digital 2021 verilerine göre, Türkiye’de e-ticaret yapan internet kullanıcıları oranı yüzde 63’ten yüzde 75’e yükseldi. Kişi başına 158 dolar olan online alışveriş hacmi, 304 dolara ulaş...
We Are Social 2020 verilerine göre, nüfusu 82 milyonu aşan Türkiye'de 62 milyon internet kullanıcısı var. Bu rakam, nüfusun yüzde 74'üne karşılık gelirken, 54 milyon kişi aktif olarak sosyal m...
Resmi Gazete’de yayımlanan düzenlemeyle, evlerinde imal ettikleri ürünleri internet üzerinden satanlar gelir vergisinden muaf tutulacak. İş yeri bulunmaksızın sanayi tipi veya seri üretim yapabilen ma...
Nüfusun büyük bir bölümünün aktif internet kullanıcısı olduğu Türkiye’de faaliyet gösteren işletmeler, dijital pazarlamaya yaptıkları yatırımları artırıyorlar. Statista tarafından açıklanan veriler, d...
Türkiye’deki tüketicilerin satın alma alışkanlıklarını inceleyen Google ve Ipsos, yaptıkları Global Perakende Araştırması ile Türkiye’deki tüketicilerin üçte ikisinden fazlasının doğru satın alma yapt...