Türkiye’nin yüzde 94’ü online alışveriş yapıyor
Türkiye’nin yüzde 94’ü online alışveriş yapıyor
Türkiye’deki tüketicilerin yüzde 94’ü son bir yılda en az bir kez online alışveriş yaptı. Online alışveriş sepetleri yaklaşık 186 TL’ye dolduruldu. Tüketiciler pandemide dijitale yatırım yapan markala...
Kırtasiye ürünlerine talep yüzde 60 arttı
Kırtasiye ürünlerine talep yüzde 60 arttı
Yüz yüze eğitimden uzak kalan yaklaşık 18 milyon öğrenci için ders zilinin çalmasına günler kaldı. Diğer yıllardan farklı olarak öğrenciler ve veliler okula dönüş hazırlıklarını tamamlamak için online...
Tüketicilerin yüzde 87’si online alışverişe “devam” diyor
Tüketicilerin yüzde 87’si online alışverişe “devam” diyor
Tüketicilerin online alışveriş yapma eğilimi pandemi dönemiyle sınırlı kalmayacak. Smartly.io tarafından yapılan araştırmaya göre, tüketicilerin yüzde 87'si, mağazaların açılmasına rağmen online a...
100 kişiden 44’ü dijitaldeki reklamlardan etkileniyor
100 kişiden 44’ü dijitaldeki reklamlardan etkileniyor
Tüketicilerin yüzde 87’si online alışverişe “devam” diyor Tüketicilerin online alışveriş yapma eğilimi pandemi dönemiyle sınırlı kalmayacak. Smartly.io tarafından yapılan araştırmaya göre, tüketici...
Dijitalin kralı yüzde 57’lik oranla sosyal medya
Dijitalin kralı yüzde 57’lik oranla sosyal medya
Wpromote tarafından gerçekleştirilen araştırmaya göre, dijital pazarlamacıların yüzde 50’si müşteri etkileşimini artırmak için strateji geliştiriyor. Araştırma, sosyal medyanın müşteri deneyimini geli...
Online alışveriş aramaları yüzde 300 arttı
Online alışveriş aramaları yüzde 300 arttı
Google, dünya genelinde son bir yılda yapılan aramaları kıyasladı. Araştırma sonuçlarına göre, online alışveriş uygulaması aramaları geçen yıla göre yüzde 300 arttı. "Yakınımda ziyaret edilecek yer" i...