Türkiye’de reklamcılık sektöründe CTV kullanımı yükseliyor
Türkiye’de reklamcılık sektöründe CTV kullanımı yükseliyor
Dijitalleşmenin hız kazandığı günümüzde, reklamcılık dünyası da yeni teknolojilerle şekilleniyor. Geleneksel televizyon izleme alışkanlıklarını dijitalleşmenin olanaklarıyla birleştiren Bağlantılı TV (CTV), hem izleyicilere daha kişiselleştirilmiş bir deneyim sunuyor hem de markalara daha etkili bir reklam platformu sağlıyor.
500 milyar dolarlık satış hacmine ulaşan Vidyodan girişimcilere ve gençlere fırsat sağladı
500 milyar dolarlık satış hacmine ulaşan Vidyodan girişimcilere ve gençlere fırsat sağladı
Çin’de başlayan ve hızla dünyaya yayılan canlı yayından satışın Türkiye’deki ilk temsilcisi olan Vidyodan, 1 milyon kullanıcısıyla yoluna emin adımlarla devam ederken, girişimciler için alternatif sa...