ChatGPT marketing dünyasını güçlendirecek
ChatGPT marketing dünyasını güçlendirecek
Dünyada büyük yankı uyandıran ChatGPT teknolojisi marketing alanında çığır açacak gelişmelerle geliyor. Kampanya düzenlemeden önce Influencer, hedef kitle, bütçe gibi sorular ChatGPT’ye yöneltilecek, alınan yanıtları marketing profesyonelleri sosyal medya reklamına dönüştürecek.
Dijital Marketing 2023’te Sektörün Amiral Gemisi olacak
Dijital Marketing 2023’te Sektörün Amiral Gemisi olacak
Dijital Marketing 2022’de en büyük pazarlama mecrasına dönüştü. Influencer, video marketing ile marka itibar yönetimi ağırlık kazandı. Digital Exchange yılı başarıyla kapatırken, 2023’e de güçlü bir başlangıç yaptı. Dijital marketing’in gücünün giderek artacağını belirten Digital Exchange CEO’su Emrah Pamuk, “Hayatımızda sosyal medyanın ağırlığı arttıkça, dijital marketing de her alanda varlığını giderek büyüyen bir güçle sürdürecek” dedi.
Turizm için Influencer ve Video Marketing Seçenekleri öne çıkıyor
Turizm için Influencer ve Video Marketing Seçenekleri öne çıkıyor
Avrupa, gaz krizi nedeniyle kışı nasıl geçireceğini düşünürken, Türkiye turizm sektörü “ölü sezonu” canlıya dönüştürmek yeni pazarlama taktikleri arıyor. Bu konuda uzman kuruluşlardan Digital Exchange’in turizm ekibi, markalara “Türkiye turizmini dinlenme-sağlık-kültür paketleriyle satın. Influencer ve video kullanımına önem verin” uyarısında bulundu. Digital Exchange CEO’su Emrah Pamuk ise “Birebir marketing yaparak Türkiye turizmini canlı tutuyoruz” dedi.
Black Friday’de Tüketiciye Güven Veren Kampanyalar Markaya Sadık Müşteriyi Getirir
Black Friday’de Tüketiciye Güven Veren Kampanyalar Markaya Sadık Müşteriyi Getirir
Yaklaşan Black Friday öncesinde sosyal medya marketinginde bir dünya markası olan Digital Exchange ekibi, şirketlere bir dizi öneride bulundu. Kampanyalarda ucuzluk vurgusu kadar güvenli alışverişe yönelik de içerik yayınlamanın önemine değinen Digital Exchange ekibi, sadık müşteri portföyünün uzun vadede kazandırdığın belirterek, “Kampanyalarda ucuzluk vurgusu önemli ama kendini ucuzlatmayan markalar, ürünün bilgilerine yer veren, tüketiciyi anlayan ve düşünenler kazançlı çıkacak” ifadesini kul
Influencer seçimi, satıştan pay anlaşması, veri analizi dijital marketing’te başarıyı getiriyor
Influencer seçimi, satıştan pay anlaşması, veri analizi dijital marketing’te başarıyı getiriyor
Türkiye’nin ihracatı artırmaya dönük ekonomik planı şirketlerin üretim, satış ve marketing stratejilerini değiştirdi. Devletin sağladığı desteklerinde artmasıyla birlikte şirketler ihracat konusunda b...
Markalara Anneler Günü özelinde dijital pazarlama ipuçları
Markalara Anneler Günü özelinde dijital pazarlama ipuçları
8 Mayıs’ta kutlanacak Anneler Günü için hediye seçimi başladı. Tatil ve lüks yemek seçenekleriyle birlikte 2022 yılı Anneler Günü markalar için kıyasıya bir rekabete sahne olacak. Bu yarışmadan ancak ...