Pivony
Pivony "Müşterim Ne Diyor" Programı İçin Vodafone ile İşbirliği Yaptı
Pivony "Müşterim Ne Diyor" programı için Vodafone Türkiye ile işbirliği yaptığını duyurdu. Müşterilerin motivasyonlarını anlayarak en iyi müşteri deneyimi sunmayı hedefleyen program için iş birliğine gittiklerini belirten Pivony'nin Kurucu Ortağı ve CEO'su Emre Çalışır “Pivony’nin sunduğu yapay zeka ve platform özellikleri, Vodafone Türkiye’nin büyüme stratejilerine değer katacak ve müşterilerinin memnuniyet oranlarını artırmaya yardımcı olacaktır" dedi.
Tüketicileri Anlamanın Dijital Yolu: PIVONY
Tüketicileri Anlamanın Dijital Yolu: PIVONY
Tüketici alışkanlıklarının ve taleplerinin çok hızlı değiştiği bir dönemden geçiyoruz. Öte yandan markaların tüketicilere en iyi ürün ve servisi vermek için kıyasıya rekabet halinde olması, müşteri deneyiminin önemini de zirveye çıkarıyor. Tüketicilerin neler düşündüğüne dair içgörüler oluşturma konusunda ise Pivony, geliştirdiği platform ile markaların en önemli çözüm ortaklarından biri olmaya aday. Pivony, B2C markalardaki Kritik Karar Alıcıların değişen tüketici ihtiyaçlarını birkaç klikle ke