Vodafone Türkiye, dünyanın en prestijli ödül programlarından 16. ContactCenterWorld EMEA Bölge Ödülleri’nden toplam 3 ödülle döndü. Vodafone Türkiye “En İyi Müşteri Hizmeti”, “En İyi Teknoloji İnovasy...
Vodafone’un online Süpermarket Yanımda servisi müşterilerden büyük ilgi görüyor
Telekom sektöründe bir ilk olan servis 9 ayda 100 bini aşkın müşteriye ulaştı. Platformda satılan ürün sayısı ise 2 ...
Fibaemeklilik, Vodafone ile iş birliğini bir adım daha ileri taşıyarak Vodafone’luların kolaylıkla BES’li olması için bir proje başlattı. Bugüne kadar “Vodafone Yanımda” uygulaması üzerinden Fibaemekl...
Sadece iletişim hizmetleri sunmanın ötesine geçerek her alanda müşterilerinin hayatına dokunmayı hedefleyen Vodafone, mobil finansal hizmetler ve perakende sektörlerinin ardından sigorta sektörüne de ...
“Teknoloji iletişimi şirketi” odağıyla adım attığı yeni iş sahalarında hızla büyümeyi hedefleyen Vodafone; Finansal Servisler, Pazaryeri ve Müşteri Operasyonları işlerini tek çatıda topladı. Yeni biri...