Vodafone Müşteri Hizmetleri'ne ContactCenterWorld'de 3 ödül birden
Vodafone Müşteri Hizmetleri'ne ContactCenterWorld'de 3 ödül birden
Vodafone Türkiye, dünyanın en prestijli ödül programlarından 16. ContactCenterWorld EMEA Bölge Ödülleri’nden toplam 3 ödülle döndü. Vodafone Türkiye “En İyi Müşteri Hizmeti”, “En İyi Teknoloji İnovasy...
Vodafone 'Süpermarket Yanımda'  9 ayda 100 bini aştı
Vodafone 'Süpermarket Yanımda' 9 ayda 100 bini aştı
Vodafone’un online Süpermarket Yanımda servisi müşterilerden büyük ilgi görüyor  Telekom sektöründe bir ilk olan servis 9 ayda 100 bini aşkın müşteriye ulaştı. Platformda satılan ürün sayısı ise 2 ...
Vodafone’luların geleceği Fibaemeklilik ile güvence altında
Vodafone’luların geleceği Fibaemeklilik ile güvence altında
Fibaemeklilik, Vodafone ile iş birliğini bir adım daha ileri taşıyarak Vodafone’luların kolaylıkla BES’li olması için bir proje başlattı. Bugüne kadar “Vodafone Yanımda” uygulaması üzerinden Fibaemekl...
Vodafone Sigorta’dan dijital sağlık danışmanlığı ürünü: “Doktorum Yanımda”
Vodafone Sigorta’dan dijital sağlık danışmanlığı ürünü: “Doktorum Yanımda”
Vodafone Sigorta Aracılık Hizmetleri, müşterilerine dijital ortamda sunduğu ayrıcalıklı sigorta tekliflerine bir yenisini daha ekledi. Aksigorta işbirliğiyle sunulan yeni “Doktorum Yanımda” ürünüyle, ...
Vodafone’dan dijital sigorta servisi
Vodafone’dan dijital sigorta servisi
Sadece iletişim hizmetleri sunmanın ötesine geçerek her alanda müşterilerinin hayatına dokunmayı hedefleyen Vodafone, mobil finansal hizmetler ve perakende sektörlerinin ardından sigorta sektörüne de ...
Vodafone Türkiye’de yeni yapılanma
Vodafone Türkiye’de yeni yapılanma
“Teknoloji iletişimi şirketi” odağıyla adım attığı yeni iş sahalarında hızla büyümeyi hedefleyen Vodafone; Finansal Servisler, Pazaryeri ve Müşteri Operasyonları işlerini tek çatıda topladı. Yeni biri...