Samsung Türkiye’ye müşteri deneyiminde  uluslararası 3 ödül birden
Samsung Türkiye’ye müşteri deneyiminde uluslararası 3 ödül birden
Samsung Electronics Türkiye, Awards International tarafından düzenlenen, dünyanın en prestijli ödül organizasyonlarından ‘Uluslararası Müşteri Deneyimi 2022’de biri Altın olmak üzere 3 ödüle birden layık görüldü. Şirket, ‘Müşteri Deneyiminde En İyi İnovasyon’ kategorisinde Altın, ‘En İyi Müşteri Merkezli Kültür’ ve ‘Her Şeyin Kalbinde Müşteri’ kategorilerinde ise Gümüş ödül almaya hak kazandı.
Ticaret Bakanlığı’ndan Samsung Türkiye’ye Prestijli Ödül
Ticaret Bakanlığı’ndan Samsung Türkiye’ye Prestijli Ödül
Samsung Türkiye bünyesinde yer alan Servis ve Müşteri Hizmetleri Departmanı tarafından hayata geçirilen ‘Kesintisiz İletişim’ stratejisi, Ticaret Bakanlığı tarafından düzenlenen 25. Geleneksel Tüketic...
Hızlı onarım Samsung Türkiye’ye Uluslararası Ödül getirdi
Hızlı onarım Samsung Türkiye’ye Uluslararası Ödül getirdi
Samsung Türkiye Müşteri Hizmetleri çeşitli müşteri ihtiyaçlarına uygun şekilde tasarladığı müşteri deneyimi yolculuğu ile ödüller almaya devam ediyor. Çağrı merkezinden dijital kanallara, servis merke...
Müşteri deneyimi yarışmasında Samsung Türkiye’ye iki birincilik ödülü
Müşteri deneyimi yarışmasında Samsung Türkiye’ye iki birincilik ödülü
Samsung Türkiye, müşteri deneyimi dünyasının en prestijli ödüllerinden biri olan ve Awards International tarafından organize edilen 2021 Türkiye Müşteri Deneyimi Yarışması’nda “En İyi Müşteri Deneyimi...
Samsung Electronics Türkiye’de iki atama gerçekleşti
Samsung Electronics Türkiye’de iki atama gerçekleşti
Samsung Electronics Türkiye’de Erbil Topgül Satış Sonrası Servis Direktörlüğü, Erkut Gündüz ise E-Ticaret ve Çoklu Kanal Direktörlüğü görevlerine getirildi. 2013 yılından bu yana satış sonrası hiz...