Bilişim Vadisi DIGIAGE 9. Oyun Geliştirme Kampı tamamlandı
Bilişim Vadisi DIGIAGE 9. Oyun Geliştirme Kampı tamamlandı
Bilişim Vadisi İzmir kampüsü, 13-18 Nisan 2025 tarihleri arasında DIGIAGE 9. Oyun Geliştirme Kampı’na ev sahipliği yaptı. Bu yıl 800’ün üzerinde başvuruyla rekor bir ilgi gören kampa, 24 farklı şehirden seçilen 250 genç geliştirici kabul edildi. Kamp; oyun sektörüne ilgi duyan girişimcileri, yatırımcıları ve akademisyenleri bir araya getirerek Türkiye oyun ekosistemine yeni bir soluk kazandırdı.
Visa verilerine göre ‘gaming’ Avrupa’da yükselişte 
Visa verilerine göre ‘gaming’ Avrupa’da yükselişte 
Visa verileri, 2024 yılında oyun harcamalarının seyahat, moda, tiyatro ve sinema gibi sektörlerden daha hızlı arttığını gösterdi.
‘Gaming’ ekipmanlarına olan talep artmaya devam ediyor
‘Gaming’ ekipmanlarına olan talep artmaya devam ediyor
Teknoloji ürünlerini alanında geçtiğimiz dönemin en çok talep edilen ürün grupları arasında bilgisayar bileşen ve aksesuarları geliyor. Pandemiyle birlikte evde geçirilen zamanın artmasıyla “gaming ek...
Türkiye’de ‘gamer’ sayısı 36 milyona ulaştı
Türkiye’de ‘gamer’ sayısı 36 milyona ulaştı
Türk Telekom sponsorluğunda düzenlenen “Ventures60: Oyun Fabrikası”nda bir araya gelen sektör duayenleri oyun dünyasına ilişkin değerlendirmelerde bulundu. Türk Telekom Sabit Hizmetler Pazarlama Direk...
Giyilebilir teknolojiye olan ilgi evden çalışma ve eğitimle arttı
Giyilebilir teknolojiye olan ilgi evden çalışma ve eğitimle arttı
Giyilebilir teknoloji, teknoloji endüstrisinin en dikkat çeken sektörlerinden biri olmaya devam ediyor. Neredeyse her ihtiyaca yanıt verebilecek çeşitlilikte ürünler sunan giyilebilir teknoloji sektör...
Evden çalışma ve eğitim teknolojik ürünlerin satışını artırdı
Evden çalışma ve eğitim teknolojik ürünlerin satışını artırdı
Evden çalışma ve eğitimin yaygınlaşması teknoloji ürünlerine olan ilgiyi artırmaya devam ediyor. İş ve eğitim süreçlerini evlerine taşıyanlar bu sürece uyum sağlayacak ekipmanlara yoğun ilgi göstermey...