Türkiye’nin yüzde 94’ü online alışveriş yapıyor
Türkiye’nin yüzde 94’ü online alışveriş yapıyor
Türkiye’deki tüketicilerin yüzde 94’ü son bir yılda en az bir kez online alışveriş yaptı. Online alışveriş sepetleri yaklaşık 186 TL’ye dolduruldu. Tüketiciler pandemide dijitale yatırım yapan markala...
Kırtasiye ürünlerine talep yüzde 60 arttı
Kırtasiye ürünlerine talep yüzde 60 arttı
Yüz yüze eğitimden uzak kalan yaklaşık 18 milyon öğrenci için ders zilinin çalmasına günler kaldı. Diğer yıllardan farklı olarak öğrenciler ve veliler okula dönüş hazırlıklarını tamamlamak için online...
Tüketicilerin yüzde 87’si online alışverişe “devam” diyor
Tüketicilerin yüzde 87’si online alışverişe “devam” diyor
Tüketicilerin online alışveriş yapma eğilimi pandemi dönemiyle sınırlı kalmayacak. Smartly.io tarafından yapılan araştırmaya göre, tüketicilerin yüzde 87'si, mağazaların açılmasına rağmen online a...
Dijitalin kralı yüzde 57’lik oranla sosyal medya
Dijitalin kralı yüzde 57’lik oranla sosyal medya
Wpromote tarafından gerçekleştirilen araştırmaya göre, dijital pazarlamacıların yüzde 50’si müşteri etkileşimini artırmak için strateji geliştiriyor. Araştırma, sosyal medyanın müşteri deneyimini geli...
Reklamların yüzde 70’i dijitale akacak
Reklamların yüzde 70’i dijitale akacak
Gartner tarafından gerçekleştirilen Pazarlama Bütçeleri 2021 araştırmasına göre, pazarlama yöneticileri bütçelerinin yüzde 72’sini dijital kanallara ayırıyor. 2024 yılına kadar dijital reklamların rek...
Dijitalde para illüzyon, içerik gerçek
Dijitalde para illüzyon, içerik gerçek
Vatandaşta artan dijital farkındalıkla birlikte şirketler de dijitaldeki varlıklarını genişletmeye, etkinleştirmeye başladı. Satın alma süreçlerinde rekabetin dozajı her geçen gün artıyor. Ürün, hizme...