Türkiye, üretken yapay zeka kullanımında küresel ortalamayı aştı
Türkiye, üretken yapay zeka kullanımında küresel ortalamayı aştı
Türkiye’de üretken yapay zeka kullanımı geçtiğimiz yıl 11 puan artarak yüzde 52’ye ulaştı ve küresel ortalama olan yüzde 42’nin üzerine çıktı.
Tüketicinin dijital alışkanlıkları geri dönülmez eşikte
Tüketicinin dijital alışkanlıkları geri dönülmez eşikte
Deloitte’un Dijital Tüketici Trendleri 2021 Araştırması’nın sonuçları kullanıcıların hayatla bağını elektronik cihazlar üzerinden kurduğunu gösteriyor. Araştırmaya göre akıllı saat ve fitness bilekliğ...
Türkiye bilgi ve iletişim teknolojileri sektörünün büyüklüğü 150 milyar lirayı aştı
Türkiye bilgi ve iletişim teknolojileri sektörünün büyüklüğü 150 milyar lirayı aştı
TÜBİSAD “Bilgi ve İletişim Teknolojileri Sektörü 2019 Yılı Pazar Verileri”ni açıkladı. Bu verilere göre sektör, TL bazında bir önceki yıla oranla yüzde 14'lük büyüme ile 152,7 milyar TL'lik ha...
E-Ticaret hacmi 2019'da yüzde 39 büyüyerek 83,1 milyar TL'ye ulaştı
E-Ticaret hacmi 2019'da yüzde 39 büyüyerek 83,1 milyar TL'ye ulaştı
Bilişim Sanayicileri Derneği (TÜBİSAD) tarafından Deloitte Türkiye'nin proje ortaklığı ve SimilarWeb ile İnveon'un işbirliğiyle hazırlanan, Türkiye'de e-ticaret pazarındaki gelişmeleri ulu...