AloTech 2026 Rotasını Belirledi: Müşteri İletişiminde Yapay Zeka Dönemi
AloTech 2026 Rotasını Belirledi: Müşteri İletişiminde Yapay Zeka Dönemi
Yerli teknoloji sağlayıcısı AloTech, 2025 yılı faaliyet raporunu ve 2026 yılı stratejik hedeflerini paylaştı. Şirket, geçtiğimiz yıl boyunca çağrı merkezi ve müşteri iletişimi süreçlerinde operasyonel hızı ve analiz derinliğini artırmak amacıyla 16 farklı yapay zeka özelliğini platformuna entegre etti. Bu geliştirmelerle müşteri deneyiminin daha ölçülebilir ve yönetilebilir hale getirilmesi hedeflendi.
AloTech'in yurt dışı yapılanması üç yeni atama ile güçlendi
AloTech'in yurt dışı yapılanması üç yeni atama ile güçlendi
AloTech, Call Center Studio markasıyla sürdürdüğü yurt dışı yapılanması kapsamında üç önemli atama gerçekleştirdi. Sektörün deneyimli isimleri Bora Şahan pazarlama, Halil Uzundal ürün, Özay Civelek is...