“Vodafone Türkiye Yeşil Dijital Dönüşüm Politika Raporu” Yayınlandı
“Vodafone Türkiye Yeşil Dijital Dönüşüm Politika Raporu” Yayınlandı
Vodafone, Türkiye’nin yeşil ve dijital dönüşümdeki mevcut durumu analiz eden, ihtiyaçlarına dikkat çeken ve potansiyel etkisini ortaya koyan yeni bir politika raporuna imza attı. “Vodafone Yeşil Dijital Dönüşüm Politika Raporu”nda, yeşil ve dijital dönüşümlerin beraber yürütülmesinin Türkiye’nin rekabet gücünü artıracağı ve sürdürülebilir kalkınmasını hızlandıracağı vurgulanıyor.
Vodafone Türkiye’nin Sürdürülebilirlik Çalışmalarına İki Ödül Birden
Vodafone Türkiye’nin Sürdürülebilirlik Çalışmalarına İki Ödül Birden
Vodafone’un sürdürülebilirlik alanında hayata geçirdiği başarılı çalışmalar bir kez daha ödüle layık görüldü. Şirket, Pazarlama Türkiye’nin düzenlediği İklim ve Sürdürülebilirlik Ödülleri’nde “Yılın Sürdürülebilir İş Raporlaması” ve “Sürdürülebilir Telekomünikasyon Markası” kategorilerinde Gümüş ödül aldı.
Dijital Benim İşim Dijital Pazarlama Kampanya Yarışması’nda Kazananlar Belli Oldu
Dijital Benim İşim Dijital Pazarlama Kampanya Yarışması’nda Kazananlar Belli Oldu
Millî Eğitim Bakanlığı Hayat Boyu Öğrenme Genel Müdürlüğü ve Vodafone Vakfı’nın hayata geçirdiği “Dijital Benim İşim” Projesi kapsamında bu yıl üçüncüsü düzenlenen Dijital Pazarlama Kampanya Yarışması’nda sonuçlar açıklandı.
“Vodafone Türkiye 2023 ÇSY Raporu” yayınlandı
“Vodafone Türkiye 2023 ÇSY Raporu” yayınlandı
Gelecek nesillere yaşanabilir bir dünya bırakma hedefiyle faaliyetlerini sürdüren Vodafone Türkiye; Çevresel, Sosyal ve Yönetişim (ÇSY) performansını paylaştığı “2023 ÇSY Raporu”nu yayınladı.
Türkiye Vodafone Vakfı'ndan 16 Yılda 1,5 Milyar TL'lik Sosyal Katkı
Türkiye Vodafone Vakfı'ndan 16 Yılda 1,5 Milyar TL'lik Sosyal Katkı
“İyilik için teknoloji” vizyonuyla faaliyet gösteren Türkiye Vodafone Vakfı, 2023’te de bireylerin ve toplumun hayatını kolaylaştırmaya devam etti. Son 16 yılda reel değeri 270 milyon TL olan Türkiye Vodafone Vakfı projelerinin ortaya çıkardığı sosyal katkı 1,5 milyar TL’ye ulaştı.
Vodafone’a
Vodafone’a "The ONE Awards"da Büyük Ödül
Vodafone, itibarını en çok artıran markaların halk oyuyla belirlendiği, pazarlama sektörünün önemli referans kaynaklarından biri olan “The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri”nde beşinci kez “Yılın İtibarlısı” ödülüne layık görüldü. Vodafone, bu sonuçla “The ONE Awards Büyük Ödülü”nün de sahibi oldu