İnteraktif Reklamcılık Derneği (IAB), bu sene 14.sünü düzenlediği MIXX Awards Türkiye yarışmasında sürdürülebilirlik odaklı bir yeniliğe imza atarak 'Sürdürülebilirlik Kampanyaları' kategorisini hayata geçirdiğini duyurdu. Bu yeni kategori, dijital reklam endüstrisinin çevresel etkisine dikkat çekmeyi ve karbon ayak izini azaltma konusunda farkındalık yaratmayı hedefliyor.
Temel hedefi mühendis adaylarına, teknoloji odaklı Dijital Pazarlama İletişimi dünyasını tanıtmak ve teknolojiyle pazarlama iletişimini bir arada kullanmayı öğretmek olan program 11-22 Eylül arasında online olarak gerçekleşecek.
Huawei Türkiye Ar-Ge Merkezi, Türk mühendisleri ile hem bugünün bağlantı teknolojilerine hem de geleceğin 5G teknolojilerine katkı sağlamaya devam ediyor. Şirket, daha önce üzerinde çalıştığı makro ba...
İnteraktif Reklamcılık Derneği (IAB), tarafından yapılan Influencer Pazarlaması Anketi kapsamında, influencer pazarlamasının mevcut durumu ve trend tahminleri yer aldı.
İnteraktif Reklamcılık Derne...
IAB tarafından, 6 yıldır yürütülen Dijital Öğrenci İşleri Eğitim Kampı UniChallenge, Tech versiyonuyla ikinci kez Mühendislik öğrencileri için düzenlendi. Temel hedefi mühendis adaylarına, teknoloji o...
IAB (Interactive Advertising Bureau) ABD, PwC ABD tarafından hazırlanan IAB ABD Internet Reklam Yatırımları Raporu’nu açıkladı. Rapora göre, 2017’nin ilk yarısında 40,3 milyar dolar olan Dijital Rekla...