Öğrencilerin yüzde 83’ü oyunla öğreniyor
Öğrencilerin yüzde 83’ü oyunla öğreniyor
Oyun tabanlı öğrenme, öğrenci başarısını olumlu yönde etkiliyor. Amerika’da yapılan bir araştırmaya göre, öğrenmeye yönelik geliştirilen bir oyun öğrencilerin matematik konusundaki bilgilerini yüzde 7...
672 projeye 14 milyar TL’lik teşvik
672 projeye 14 milyar TL’lik teşvik
Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı, Temmuz ayında 672 projeye yatırım teşvik belgesi verdi. Temmuz ayında yatırım teşvik belgesi tamamlama vizesi alan projeler 8 binden fazla kişiye istihdam sağladı. Yatır...
Dijitalleşmeye 116 milyon TL destek
Dijitalleşmeye 116 milyon TL destek
KOSGEB'in İmalat Sanayinde Dijitalleşme temalı üçüncü çağrısının sonuçları belli oldu. 278 KOBİ’ye toplamda 116 milyon TL destek verilecek. İşletmeler, program kapsamında 1 milyon TL'ye kadar ...
KOSGEB’ten 5 milyar TL faizsiz finansman desteği 
KOSGEB’ten 5 milyar TL faizsiz finansman desteği 
KOSGEB tarafından KOBİ'lere sağlanan finansman destek paketinin ikinci aşaması başladı. Daha fazla işletmenin yararlanması amacıyla desteğin başvuru koşulları değişti. 2020 ve 2019 net satış hasıl...
143 milyar doların 100 milyarı mobil oyunlara
143 milyar doların 100 milyarı mobil oyunlara
Mobil oyunlara 120 milyar dolar harcanacak App Annie verilerine göre, 2021'de mobil oyunlara 120 milyar dolar harcanması bekleniyor. 2020’de mobil uygulamalara 143 milyar harcandığı belirtilen ...
Oyun pazarı 204 milyar dolarlık hacme ulaşacak
Oyun pazarı 204 milyar dolarlık hacme ulaşacak
Newzoo verilerine göre, 2021 küresel oyun pazarı 175,8 milyar dolar seviyesine çıkacak. Araştırma verileri, yıl sonuna kadar dünya çapında 2,9 milyar oyuncu olacağını gösteriyor. 2023 sonunda küresel ...