Instagram Reels Beğeni Hileleri: Influencer'ların Anlatmadığı Şeyler
Instagram Reels Beğeni Hileleri: Influencer'ların Anlatmadığı Şeyler
En son paylaştığınız içeriğin aniden popülerlik kazandığını, sadece gözleri yakalamakla kalmayıp onları tutmayı hayal edin. Kapsamlı bir çalışma yapmış, mükemmel bir şekilde kurgulamış ve hatta benzersiz tarzınızdan bir dokunuş eklemişsinizdir. Yine de, o kaçınılmaz beğeni seli hep ulaşılmaz durumda kalır.
Kampanyada Başarının Anahtarı: Rakibi Tanıma, Hedef Kitleyi Belirleme ve Bütçe Yönetiminde
Kampanyada Başarının Anahtarı: Rakibi Tanıma, Hedef Kitleyi Belirleme ve Bütçe Yönetiminde
Markaların önemli bütçeler ayırdığı, devletin önemli maddi destek verdiği dijital marketing’te hedef belirlemek en önemli konulardan biri oldu. Ciroya odaklanan şirketler çoğu zaman marka algısı, paz...
Influencer seçimi, satıştan pay anlaşması, veri analizi dijital marketing’te başarıyı getiriyor
Influencer seçimi, satıştan pay anlaşması, veri analizi dijital marketing’te başarıyı getiriyor
Türkiye’nin ihracatı artırmaya dönük ekonomik planı şirketlerin üretim, satış ve marketing stratejilerini değiştirdi. Devletin sağladığı desteklerinde artmasıyla birlikte şirketler ihracat konusunda b...
Influencerlar için 5 adımda yeni ticari reklam kılavuzu
Influencerlar için 5 adımda yeni ticari reklam kılavuzu
Eğitmen ve dijital iletişim profesyoneli Gamze Nurluoğlu, önceki gün Ticaret Bakanlığıtarafından yayımlanan “Sosyal Medya Etkileyicileri Tarafından Yapılan Ticari Reklam ve Haksız Ticari Uygulamalar H...
Uzmanlardan dikkat çeken uyarı: “Instagram reklam yayınları ile suç işleyebilirsiniz.”
Uzmanlardan dikkat çeken uyarı: “Instagram reklam yayınları ile suç işleyebilirsiniz.”
Av. Emre Avşar, Instagram Story Reklamlarında yapılan kazançlar ve reklamın yapılış şekli konusunda uyarıda bulundu; “vergi kaçakçılığı suçu işleyebilir, reklam rekabet kanununa aykırılıktan para ceza...
Yeni normalin yeni pazarlaması: E-ihracat
Yeni normalin yeni pazarlaması: E-ihracat
Türkiye’deki başarısını yurt dışındaki pazarlara taşımak isteyen markaların karşısına çıkan çok sayıda bilinmeyen, markaların büyüme adımlarını yavaşlatıyor. Digital Exchange CEO’su Emrah Pamuk, doğru...