TurkNet, Yeni Marka Kimliğiyle Ezber Bozan 5 Reklam Filmi Yayınladı
TurkNet, Yeni Marka Kimliğiyle Ezber Bozan 5 Reklam Filmi Yayınladı
Türkiye'nin yeni nesil internet servis sağlayıcısı TurkNet, marka kimliğini yenileyerek "İnternet, TurkNet" sloganıyla hazırladığı yeni reklam serisini tanıttı. Şirket, bu yeni dönemi, internet deneyimini farklı metaforlarla anlatan beş ayrı filmle duyurdu.
VODAFONE Dijitalleşmeyle Sabit Müşteri Deneyimini İyileştirmeye Devam Ediyor
VODAFONE Dijitalleşmeyle Sabit Müşteri Deneyimini İyileştirmeye Devam Ediyor
Vodafone, sabit internet şebekesinde geliştirdiği dijitalleşme adımlarıyla müşteri deneyimini daha akıllı ve güvenilir hale getiriyor. Şirket uçtan uca dijitalleştirilmiş yapay zekâ destekli uygulamalarıyla müşterilerinin yaşayabileceği merkezi altyapı problemlerini en kısa sürede çözüme kavuşturuyor.
Sosyal medya ve internet içerik üreticilerine vergi istisnasında düzenleme
Sosyal medya ve internet içerik üreticilerine vergi istisnasında düzenleme
İnternet ve sosyal medya platformlarında içerik üretenlere yönelik gelir vergisi istisnasında yeni düzenleme yapıldı. Yapılan değişiklikle istisnaya dijital ortamlarda verilen bireysel kurs, eğitim, veri işleme ve geliştirme, ürün tanıtımı gibi hizmetlerden sağlanan gelirler de dahil edildi.
TERA Grup, BARİKAT’ın %60 hissesini satın aldı
TERA Grup, BARİKAT’ın %60 hissesini satın aldı
Türkiye'nin siber güvenlik şirketlerinden BARİKAT Grup ile TERA Grup arasındaki ortaklık sürecinin son aşamasına gelinerek, taraflar arasındaki mutabakat resmi olarak bir sözleşmeyle imza altına alındı. Gerekli süreçler ve kapanış işlemlerinin tamamlanmasının ardından TERA Grup, Barikat İnternet Güvenliği Bilişim Şirketi’nin yüzde 60 ortağı olmuş olacak.
Türkiye’de internet kullanımı %87,1’e çıktı
Türkiye’de internet kullanımı %87,1’e çıktı
Türkiye İstatistik Kurumunca (TÜİK) yapılan Hanehalkı Bilişim Teknolojileri Kullanım Araştırması-2023'ün sonuçları açıklandı. Araştırmaya göre, internet kullanım oranı 16-74 yaş grubundaki erkeklerde yüzde 90,9, kadınlarda yüzde 83,3 olarak kaydedildi. TÜİK’e göre, ülkede internet kullanım oranı 16-74 yaş grubundakilerde yüzde 87,1 oldu.
Aşırı bilgiye maruz kalmak duygusal ve bilişsel bozukluğa yol açıyor
Aşırı bilgiye maruz kalmak duygusal ve bilişsel bozukluğa yol açıyor
Akıllı telefonlarla birlikte milyarlarca bilgi parmaklarımızın ucundayken, bunca veriye maruz kalmanın hem bireysel hem de sosyal açıdan etkileri giderek büyüyor. İncelediği araştırmalardan hareketle internet başta olmak üzere, gün boyunca bilgiye maruz kalmanın, zamanla psikolojik yük haline geldiğine işaret eden B2Press, bilgi yükünün etkilerini, bununla mücadele etmenin yollarını açıkladı.