Türkiye’deki tüketicilerin yüzde 94’ü son bir yılda en az bir kez online alışveriş yaptı. Online alışveriş sepetleri yaklaşık 186 TL’ye dolduruldu. Tüketiciler pandemide dijitale yatırım yapan markala...
Platin Dergisi’nin bağımsız araştırma şirketi İpsos ile birlikte hazırladığı Global 100 Endeksi’nin 2019 yılı sonuçları açıklandı. Bu yıl dijitalleşme temasıyla gerçekleştirilen Global 100 Endeksi Ödü...
HUAWEI Tüketici Elektroniği Grubu ve IPSOS bağımsız araştırma şirketinin Türkiye’de gerçekleştirdikleri araştırma, bireylerin uyku ve stres sorunlarını belirleyip bununla nasıl baş ettiklerini ortaya ...
Türkiye’deki tüketicilerin satın alma alışkanlıklarını inceleyen Google ve Ipsos, yaptıkları Global Perakende Araştırması ile Türkiye’deki tüketicilerin üçte ikisinden fazlasının doğru satın alma yapt...
Teknosa, "Türkiye'nin Lovemark'ları 2018” araştırmasında bu yıl da “Türkiye’nin En Sevilen Teknoloji Marketi” oldu.
Ipsos ve MediaCat işbirliği ile bu yıl 11. gerçekleştirilen “Türkiye'...
Ipsos tarafından yapılan “Elektronik İmza Kullanım Alışkanlıkları” araştırmanın sonuçlarına göre, e-imza kullanıcıları en çok %50 ile e-Devlet uygulamalarını kullanıyor. Bu oranı % 49 ile kamu projele...