Türkiye’nin yüzde 94’ü online alışveriş yapıyor
Türkiye’nin yüzde 94’ü online alışveriş yapıyor
Türkiye’deki tüketicilerin yüzde 94’ü son bir yılda en az bir kez online alışveriş yaptı. Online alışveriş sepetleri yaklaşık 186 TL’ye dolduruldu. Tüketiciler pandemide dijitale yatırım yapan markala...
Dijitalleşme yatırımları Yataş Grup’a birincilik getirdi
Dijitalleşme yatırımları Yataş Grup’a birincilik getirdi
Platin Dergisi’nin bağımsız araştırma şirketi İpsos ile birlikte hazırladığı Global 100 Endeksi’nin 2019 yılı sonuçları açıklandı. Bu yıl dijitalleşme temasıyla gerçekleştirilen Global 100 Endeksi Ödü...
HUAWEI araştırması Türkiye’deki uyku ve stres sorunlarına ışık tutuyor
HUAWEI araştırması Türkiye’deki uyku ve stres sorunlarına ışık tutuyor
HUAWEI Tüketici Elektroniği Grubu ve IPSOS bağımsız araştırma şirketinin Türkiye’de gerçekleştirdikleri araştırma, bireylerin uyku ve stres sorunlarını belirleyip bununla nasıl baş ettiklerini ortaya ...
Tüketicilerin Yüzde 72’si Önce İnternet Diyor
Tüketicilerin Yüzde 72’si Önce İnternet Diyor
Türkiye’deki tüketicilerin satın alma alışkanlıklarını inceleyen Google ve Ipsos, yaptıkları Global Perakende Araştırması ile Türkiye’deki tüketicilerin üçte ikisinden fazlasının doğru satın alma yapt...
Teknoloji perakendesinin en sevileni Teknosa oldu
Teknoloji perakendesinin en sevileni Teknosa oldu
Teknosa, "Türkiye'nin Lovemark'ları 2018” araştırmasında bu yıl da “Türkiye’nin En Sevilen Teknoloji Marketi” oldu. Ipsos ve MediaCat işbirliği ile bu yıl 11. gerçekleştirilen “Türkiye'...
E-imza sayesinde yüzde 50 tasarruf edildi
E-imza sayesinde yüzde 50 tasarruf edildi
Ipsos tarafından yapılan “Elektronik İmza Kullanım Alışkanlıkları” araştırmanın sonuçlarına göre, e-imza kullanıcıları en çok %50 ile e-Devlet uygulamalarını kullanıyor. Bu oranı % 49 ile kamu projele...