Uludağ Elektrik'ten engellere çözüm: İşaret dili görüşme hattı 7 yıldır kesintisiz hizmette
Uludağ Elektrik'ten engellere çözüm: İşaret dili görüşme hattı 7 yıldır kesintisiz hizmette
Bursa, Balıkesir, Çanakkale ve Yalova'da 5 milyondan fazla aboneye elektrik dağıtım hizmeti sunan Uludağ Elektrik, işitme ve konuşma engelli bireylerin işlemlerini kolaylıkla yapabilmesi için 7 yıldır İşaret Dili Görüşme Hattı'nı aktif tutuyor. Şirket, engelli bireylerin hizmetlere kesintisiz erişimi için çeşitli çözümler sunmaya devam ediyor.
İşaret Dili Görüşme Hattı ile farkındalık oluşturuluyor
İşaret Dili Görüşme Hattı ile farkındalık oluşturuluyor
Uludağ Elektrik, 2018 yılında hizmete aldığı ‘İşaret Dili Görüşme Hattı’ ile müşterilerinin hayatını kolaylaştırmaya devam ediyor. Bu hat üzerinden görüntülü görüşme desteği sunan şirket, Dünya İşitme Engelliler Haftası ve Uluslararası İşaret Dilleri Günü kapsamında işitme ve konuşma engelli vatandaşlara tekrar bir bilgilendirme yaptı.