YAPAY ZEKÂ SİSTEMLERİ, KİŞİSEL VERİ İHLALLERİ VE ALGORİTMİK ÖNYARGI GİBİ RİSKLER BARINDIRIYOR
YAPAY ZEKÂ SİSTEMLERİ, KİŞİSEL VERİ İHLALLERİ VE ALGORİTMİK ÖNYARGI GİBİ RİSKLER BARINDIRIYOR
Yapay zekâ teknolojileri, hayatımızın her alanında etkisini artırırken, kişisel verilerin korunmasına ilişkin yeni soru işaretlerini de gündeme getiriyor. Kişisel Verileri Koruma Kurumu (KVKK) Başkanı Prof. Dr. Faruk BİLİR, yapay zekâ sistemlerinin veri işleme süreçlerinde karşılaşılan riskleri, otomatik karar verme mekanizmalarının etkilerini ve çocukların kişisel verilerinin korunmasına yönelik alınması gereken önlemleri değerlendirdi. BİLİR, gelecekte şeffaf ve hesap verebilir yapay zekâ sist
ICT Media Dergisi ŞUBAT 2025 Sayısı Çıktı!
ICT Media Dergisi ŞUBAT 2025 Sayısı Çıktı!
ICT MEDIA Dergisi, 2025 yılının ilk sayısında "Dijital Paralar ve Yeni Ekonomi" başlığıyla okurlarıyla buluştu. Ayın konusu dosyasında, finansal sistemlerin evrimi ve küresel ekonomik düzenin yeniden yapılanması ele alındı. Sektörün önde gelen isimleri, dijital paralar ve yeni ekonomi hakkındaki görüşlerini ICT MEDIA ile paylaştı. Yeni sayıda ayrıca, Kişisel Verileri Koruma Kurumu (KVKK) Başkanı Prof. Dr. Faruk BİLİR, yapay zekâ sistemlerinin risklerini ICT MEDIA'ya anlattı. DECE Yazılım CEO'su
Adform’dan 2025’te pazarlamayı dönüştürecek kritik trendler
Adform’dan 2025’te pazarlamayı dönüştürecek kritik trendler
2025 yılında pazarlama dünyasını bekleyen fırsatları ve belirsizlikleri açıklayan Adform, yılın dikkat edilmesi ve yatırım yapılması gereken trendlerine mercek tuttu.
Kişisel verilerinin çalındığı iddiasına KVKK’dan açıklama: Bize intikal eden bir ihlal bildirimi yok
Kişisel verilerinin çalındığı iddiasına KVKK’dan açıklama: Bize intikal eden bir ihlal bildirimi yok
Türkiye’de resmî kurumlarda kaydı olan 108 milyon kişinin tüm kişisel verilerinin çalındığı iddiaları gündemdeki yerini koruyor. Kişisel Verileri Koruma Kurumu (KVKK), 108 milyon vatandaşın verilerinin çalındığına ilişkin kuruma intikal eden bir ihlal bildiriminin bulunmadığını açıkladı.
Dijital reklamlara sıkı markaj geliyor
Dijital reklamlara sıkı markaj geliyor
Kişisel Verileri Koruma Kurumu (KVKK) ile Ticaret Bakanlığı dijital reklam ve uygulamalar konusunda tüketici farkındalığının artırılması ve tüketicilerin kişisel verileri üzerindeki kontrolünün güçlendirilmesi amacıyla işbirliği yapacak.
KVKK, VPN kullananları uyardı
KVKK, VPN kullananları uyardı
Kişisel Verileri Koruma Kurumu (KVKK), Instagram’a erişim engelini aşmak için VPN kullananları “kişisel verilerin güvenliğini tehlikeye atabileceği” gerekçesiyle uyardı.