LEGO yapay zeka ile video reklamlarda yüzde 87 görüntülenebilirlik elde etti
LEGO yapay zeka ile video reklamlarda yüzde 87 görüntülenebilirlik elde etti
Dünya'yı bir oyun alanı haline getirmenin 90. yılını kutlayan LEGO, bu sene için özel hazırlanan yeni nesil video reklamları kullanarak yüzde 76,71 VCR ile etkili bir kampanyaya imza attı
Yaratıcılığın veriyle buluştuğu platform: Gearbox
Yaratıcılığın veriyle buluştuğu platform: Gearbox
Türkiye’nin mobil oyunlar, markalar ve uygulamalar için oynanabilir reklam üreten start-up’ı Playable Factory; oynanabilir reklamların deneyimlenebilmesi ve düzenlenebilmesi için oluşturduğu Gearbox p...
Oyunlar, LEGO ve K-pop aramaları yılbaşı öncesi çocukların gözdesi
Oyunlar, LEGO ve K-pop aramaları yılbaşı öncesi çocukların gözdesi
Kaspersky Safe Kids uzmanları, çocukların yeni yıl dilek listelerini hazırladıkları Kasım ayı boyunca istekleri anonim olarak analiz etti. Çocuklar arasında en popüler oyun Roblox olurken en çok isten...