Vodafone müşteri hizmetleri, global arenada Altın Ödül’ün sahibi oldu
Vodafone müşteri hizmetleri, global arenada Altın Ödül’ün sahibi oldu
Vodafone Türkiye, 19. ContactCenterWorld Ödülleri’nde EMEA bölge finallerinden sonra Asya-Pasifik, Amerika ve EMEA bölgelerinin yarıştığı global finalde de Altın Ödül’ün sahibi oldu. Şirket, “Çağrı Merkezi’ne Dijital Asistan TOBi’nin Entegrasyonu” projesiyle “En İyi Self Servis Teknoloji Çözümü” kategorisinde ödüle layık görüldü.
Vodafone robotik otomasyonlarla müşterilerine 300 bin saat kazandırdı
Vodafone robotik otomasyonlarla müşterilerine 300 bin saat kazandırdı
Vodafone, iş süreçlerini dijitalleştirmek üzere hayata geçirdiği Robotik Süreç Otomasyonu ile 4 yılda müşterilere de dokunan 265’in üzerinde süreç tasarladı. Müşteri ihtiyacı ve memnuniyeti önceliklendirilerek yapılan otomasyonlardan 300 bin saati doğrudan müşterilere etki etmek üzere toplam 731 bin saatlik süreç yapay zekâ destekli otomasyon aksiyonlarıyla dijitalleşti.
Vodafone'un 'Dijital Kahramanı' TOBİ şimdi de ev interneti kullanıcılarının sağ kolu oluyor
Vodafone'un 'Dijital Kahramanı' TOBİ şimdi de ev interneti kullanıcılarının sağ kolu oluyor
“Dijital kahraman” TOBi şimdi de Vodafone Evde İnternet müşterilerine hizmet vermeye başladı. Evde İnternet hizmetiyle ilgili uçtan uca destek verebilen ilk ve tek dijital asistan olan TOBi, müşterile...
Vodafone Müşteri Hizmetleri’ne 3 Uluslararası ödül birden
Vodafone Müşteri Hizmetleri’ne 3 Uluslararası ödül birden
Vodafone Türkiye, dünyanın en prestijli ödül programlarından 17. ContactCenterWorld Ödülleri’nde bölge finallerinde 3 ödül birden aldı. Şirket “En İyi Teknoloji Yeniliği (İç Çözüm)” dalında Altın, “En...
Vodafone, yenilikçi çözümlerle müşteri deneyimini artırmaya devam ediyor
Vodafone, yenilikçi çözümlerle müşteri deneyimini artırmaya devam ediyor
Müşterilerine en iyi deneyimi sunmayı hedefleyen Vodafone, yeni nesil teknolojilerle müşteri hizmetlerinde fark yaratmaya devam ediyor. Mobil şebeke müşteri deneyimi göstergelerini ve analizlerini tek...
Vodafone’dan içerik üreticilerine yeni hizmet modeli
Vodafone’dan içerik üreticilerine yeni hizmet modeli
Vodafone Türkiye, içerik üreten kurumlar için yepyeni bir hizmeti pazara sundu. Vodafone, yüksek performansa sahip Bulut Tabanlı İçerik Dağıtım Ağı teknolojisiyle, Türkiye’deki içerik üreticilerini...