Son birkaç yıldır cirosunu katlayarak büyüyen Teleperformance Türkiye, 2021 yılında da ciroda yüzde 80’in üzerinde büyüme kaydetti. 35’ten fazla yeni markayla iş birliği yaptığı ve yabancı dilde sundu...
HUAWEI bir önceki yıla göre yüzde 29 değer kazanarak Brand Finance raporunda dünyanın en değerli dokuzuncu markası oldu. Önde gelen marka değerleme ve strateji danışmanlığı şirketlerinden Brand Financ...
Perakende ve tüketici ürünleri firmalarına kurumsal dijital ticaret çözümleri sunan Inveon, Black Friday ve Cyber Monday kampanya dönemine ilişkin ilgi çekici veriler paylaştı. Geniş ekosistemiyle far...
Milenyumla birlikte teknoloji ve internetin hayatımıza daha fazla girmesi her şeyin kolaylaşmasını sağlarken, 2000’lerde doğan ve büyüyen neslin evrilmesine neden oldu. Markalar da bu yeni nesil için ...
Bilgi ve İletişim teknolojileri alanının en önemli girdilerinden biri de fikri mülkiyet hakları. Gerek bu teknolojilerin üretiminden doğan hakların korunması gerekse bu üretimde temel girdi olarak kul...