Adform’dan 2025’te pazarlamayı dönüştürecek kritik trendler
Adform’dan 2025’te pazarlamayı dönüştürecek kritik trendler
2025 yılında pazarlama dünyasını bekleyen fırsatları ve belirsizlikleri açıklayan Adform, yılın dikkat edilmesi ve yatırım yapılması gereken trendlerine mercek tuttu.
Çerezsiz gelecekte Google Sandbox yeterli bir çözüm mü?
Çerezsiz gelecekte Google Sandbox yeterli bir çözüm mü?
Düzenleyici onayı bekleyen Google, 2024'ün ikinci yarısında üçüncü taraf çerezleri tamamen kaldırmayı planlıyor. Bu, reklamverenler için belirsizliklerle dolu bir dönemi işaret ediyor. İlk etapta çözüm olarak öne çıkan Google Sandbox'ın henüz niteliği kanıtlanmamış iken, dünyanın önde gelen reklam teknolojileri sağlayıcısı Adform, markaların rekabetin gerisinde kalmaması için onlara destek oluyor.
Siber güvenlikte en etkili yöntemler
Siber güvenlikte en etkili yöntemler
Dünya çapında yaklaşık 50 milyon farklı cihazda yapılan analize dayanan Cisco 2022 Duo Güvenilir Erişim Raporu’na göre şirketler, çok faktörlü kimlik doğrulama (MFA) ve şifresiz teknolojileri, BT güvenliği için en geçerli ve en etkili yöntemler olarak görüyor Cisco, “Logins in a dangerous time” (Tehlikeli zamanlarda oturum açma) başlıklı 2022 Duo Güvenilir Erişim Raporu’nu yayımladı. Raporda, Cisco Duo aracılığıyla dünya çapında yaklaşık 50 milyon farklı cihazda yapılan 13 milyar kimlik doğru