Yapay zeka destekli görüntü tanıma teknolojisi ile geleneksel medyadaki reklamların etkisini ölçen ve arttıran Medialyzer, TechOne ve twozero Ventures’dan yatırım aldı
Yapay zeka destekli görüntü tanıma teknolojisi ile geleneksel medyadaki reklamların etkisini ölçen ve arttıran Medialyzer, TechOne ve twozero Ventures’dan yatırım aldı
TV ve radyo reklamlarının performansının ölçülebilmesini, analiz edilmesini ve etkilerinin artırılmasını sağlayan Medialyzer, 3.2 Milyon TL değerleme ile TechOne ve twozero Ventures’dan tohum yatırım ...
Medya ve reklama yapılan yatırım 2019’da 11 milyar lirayı geçti
Medya ve reklama yapılan yatırım 2019’da 11 milyar lirayı geçti
Türkiye’de Tahmini Medya ve Reklam Yatırımları 2019 Yılı Raporu yayımlandı. Rapora göre; Türkiye’de toplam medya ve reklam yatımları, bir önceki yıla göre yüzde 6,2 oranında büyüyerek, 11 milyar 49 mi...
Dijital çağ CFO profilini değiştiriyor
Dijital çağ CFO profilini değiştiriyor
Uluslararası denetim, vergi ve danışmanlık firması KPMG, “Dijital dünyada CFO olmak” araştırmasında, teknoloji ve telekomünikasyon şirketlerinde CFO pozisyonunu şekillendiren trendleri ve başarıya göt...
Konuşmaları anlık olarak yabancı bir dile çeviren yeni teknoloji
Konuşmaları anlık olarak yabancı bir dile çeviren yeni teknoloji
Mitsubishi Electric, farklı dilleri konuşan kişiler arasındaki iletişimi kolaylaştırmak amacıyla canlı video kayıtlarında söylenenleri anında üç boyutlu metne dönüştürmek için dünyada ilk kez arttırıl...
Deloitte: 2019, 5G’nin, akıllı hoparlörlerin ve yapay zekânın yılı olacak
Deloitte: 2019, 5G’nin, akıllı hoparlörlerin ve yapay zekânın yılı olacak
Deloitte’un bu yıl 18.’sini hazırladığı global “Teknoloji Medya ve Telekomünikasyon Öngörüleri Raporu” açıklandı. Her yıl ilgiyle karşılanan rapora göre, 2019 yılında akıllı hoparlörlerin 7 milyar dol...