Vodafone, dijitalleşme yolculuğunda müşteri deneyimini yeniden tanımlıyor
Vodafone, dijitalleşme yolculuğunda müşteri deneyimini yeniden tanımlıyor
Vodafone müşterileri, hat başvurusundan aktivasyona kadar tüm süreci hızlı, kolay ve temassız bir şekilde tamamlayabiliyor. eSIM ile kurye beklemeden online anında hat aktivasyonu, e-Devlet üzerinden saniyeler içinde kimlik doğrulama ve WhatsApp üzerinden başvuru süreçlerini kolaylıkla başlatma, bilgi alma ve ilerlemeyi anlık takip etme gibi hizmetlerle müşterilere fiziksel temas olmadan, tamamen dijital ve zahmetsiz bir deneyim sunuluyor. Vodafone, teknolojiyle her adımı kolaylaştıran, çevreci,
Vodafone ve Starbucks’tan yeni işbirliği
Vodafone ve Starbucks’tan yeni işbirliği
Türkiye’nin dijitalleşmesine liderlik etme vizyonuyla faaliyet gösteren Vodafone, Starbucks ile yeni bir iş ortaklığına imza attı. Vodafone Pay ile Faturana Yansıt müşterileri, Starbucks mobil uygulaması üzerinden bakiye yüklemelerini “Vodafone Pay ile Faturana Yansıt” ödeme seçeneği ile cep telefonu faturalarına yansıtarak yapabilecek.
Vodafone, 5G heyecanını müşterileriyle kutluyor
Vodafone, 5G heyecanını müşterileriyle kutluyor
5 kıtada 5G tecrübesiyle Türkiye'yi 5G ile buluşturmaya dünden hazır olan Vodafone, şimdi de 5G heyecanını özel bir kampanyayla kutluyor. Vodafone’un, 16 Ekim itibarıyla başlayan “Beşi Bir Yerde” kampanyasıyla, bireysel müşterilere Yanımda uygulaması üzerinden 5 gün boyunca her güne 1 hediye verilecek.
Vodafone’dan Z Kuşağı ve Alfa Kuşağı’nın Akıllı Telefon Kullanımlarına Dair Araştırma
Vodafone’dan Z Kuşağı ve Alfa Kuşağı’nın Akıllı Telefon Kullanımlarına Dair Araştırma
Vodafone’un Avrupa’da 4 bini aşkın gençle yapılan yeni araştırmasına göre, Türkiye'de 11-17 yaş arası gençlerin %76'sı, 16-17 yaş arası gençlerin ise %98’i ekran başında geçirdikleri süreyi azaltmak istiyor. Vodafone, gençlerin yetişkinlikten önce denemesi gereken ve nostaljik çevrimdışı aktivitelerden oluşan bir liste de oluşturdu. “18 Yaşından Önce Yapılacak 18 İş” isimli listede, doğal su kaynaklarında yüzmekten yiyecek aramaya ve kamp ateşinde yemek pişirmeye kadar pek çok ilgi çekici madde
“Vodafone Happy” ile Müşterilere 320 Milyon TL’yi aşkın fayda sağlanacak
“Vodafone Happy” ile Müşterilere 320 Milyon TL’yi aşkın fayda sağlanacak
Daha iyi bir müşteri deneyimi sunmak için çalışmalarına hız veren Vodafone, yeni sadakat platformu “Vodafone Happy”yi duyurdu. Platform, 11 milyon aktif kullanıcısı ve 18 milyon müşteriye açtığı indirimlerle, Vodafone’un bu zamana kadar en çok müşteriye ulaşan, sektörde en kapsayıcı dijital sadakat platformu olacak. Toplam 48 farklı marka indirim kampanyasının olacağı platformda, herhangi bir müşteri, bu indirimlerin tamamını kullandığında yıllık minimum 7 bin TL’lik kazanç sağlayacak. “Vodafone
İzmir'de 4.5G hızını 2 kata kadar artıran Vodafone, 5G'ye de hazır
İzmir'de 4.5G hızını 2 kata kadar artıran Vodafone, 5G'ye de hazır
Türkiye’nin dijitalleşmesine liderlik etme vizyonuyla faaliyet gösteren Vodafone, en iyi dijital müşteri deneyimini sunmak için altyapısını güçlendirmeye devam ediyor. 4.5G’deki kapsama gücünü yeni yatırımlarla artırmaya devam eden Vodafone, İzmir’e yaptığı ek yatırımlar ve kapasite artışları ile ildeki 4.5G müşterilerinin indirme hızını Mart 2023 öncesi döneme kıyasla 2 kata kadar artırdı. Vodafone İzmir’de 5G sunmaya da hazır durumda.