Müşterilerin yüzde 75’i müşteri temsilcisiyle iletişim kurmak istiyor
Müşterilerin yüzde 75’i müşteri temsilcisiyle iletişim kurmak istiyor
Yapay zeka teknolojiler bugün birçok alanda kolaylık sağlayarak iş süreçlerine yön verirken, müşteri deneyimi yönetiminde insan faktörü önemini korumaya devam ediyor. Bu nedenle otomasyon ve teknoloji çözümlerinde gerçek dünya etkileşimlerine odaklı stratejiler belirlemek gerekiyor.
“SAP Dönüşüm Ödülleri 2023” sahiplerini buldu
“SAP Dönüşüm Ödülleri 2023” sahiplerini buldu
SAP Türkiye tarafından verilen yılın “SAP Dönüşüm Ödülleri”, düzenlenen özel etkinlikte sahiplerini buldu. SAP, teknoloji ve dijital dönüşümün liderlerini, yapay zeka, bulut bilişim, akıllı işletmeler, müşteri deneyimi ve sürdürülebilirlik odağında “Getting Closer” teması ile bir araya getirdi.
Müşteri deneyimine hijyen ve sosyal mesafe güncellemesi
Müşteri deneyimine hijyen ve sosyal mesafe güncellemesi
Küresel salgın Covid-19 ile birlikte sosyal mesafe ve hijyen en önemli konu başlıkları oldu. Koronavirüs salgını ile birlikte hayatımızda birçok şey değişti ve değişmeye devam edecek. Sunduğunuz müşte...
İki Büyük Ödül Türk Telekom'un
İki Büyük Ödül Türk Telekom'un
Türk Telekom, 12 ilde bin 200 kişiyle gerçekleştirilen A.L.F.A. Müşteri Deneyimi Endeksi araştırmasının sonuçlarına göre iki kategoride birincilik elde etti. Marketing Türkiye Dergisi öncülüğünde Xsig...