Vodafone müşteri hizmetleri, global arenada Altın Ödül’ün sahibi oldu
Vodafone müşteri hizmetleri, global arenada Altın Ödül’ün sahibi oldu
Vodafone Türkiye, 19. ContactCenterWorld Ödülleri’nde EMEA bölge finallerinden sonra Asya-Pasifik, Amerika ve EMEA bölgelerinin yarıştığı global finalde de Altın Ödül’ün sahibi oldu. Şirket, “Çağrı Merkezi’ne Dijital Asistan TOBi’nin Entegrasyonu” projesiyle “En İyi Self Servis Teknoloji Çözümü” kategorisinde ödüle layık görüldü.
YEDAŞ'tan büyük ilgi gören proje 'Biz Sizi Arayalım'
YEDAŞ'tan büyük ilgi gören proje 'Biz Sizi Arayalım'
Yeşilırmak Elektrik Dağıtım AŞ'nin(YEDAŞ) 'Müşteri Memnuniyeti'ilkesi doğrultusunda uygulamaya aldığı 'Biz Sizi Arayalım' projesi, büyük ilgi görüyor. Samsun, Ordu, Çorum, Amas...